Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Jag försökte kolla vilken tråd som har flest inlägg o fick fram att de pratat om det i denna tråden eftersom de ska ville slå rekordet. I ett inlägg skrev de "potentiellt hot" och länkade till vår tråd. Dom har 2500 inlägg fler än oss, ska vi vinna?
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m48900798-1257.html

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-09 11:31:32 följande:
    Nu har jag tröttnat på MJ... Fatta o lyssna på Beat it 24seven. Det tar på krafterna...Nooooooo
    Oh no no no, så där får man inte säga.
  • Ogabinne

Vi är dock väldigt mycket färre som håller igång denna tråden. Isf får vi pusha på Grönsiska och Smurfen att bomba lite mer.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-09 11:38:45 följande:
    I knooooowPretty cosy.. Vaknar o somnar till MJ i princip. Min grabb är seröst galen. Meen.. Han går ju i sin mors fotspår Thriller, Beat it o Billie Jean på repeat..
    Min är likadan. Jag får inte spela annat, han blir arg o går iväg. Nu funkar itne ens Takida för honom längre, det är bara MJ, inget annat. Men, jag tycker det är bra.

Tänk om han tjatat hela dagarna efter Magnus Uggla. {#lang_emotions_throwup}
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-09 11:40:05 följande:
    Wow! Vi är kända hahahaha!!!Klart vi ska vinna
    Hahaha I know! Värsta starsen!!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-09 11:41:17 följande:
    Ja kom igen nu fan.. Rååsa I can smell u in here
    Me 2. Det luktar.... luktar... *sniffsniff*... smuuuuuuurf!!!!
  • Ogabinne

Åh vad jag längtar efter värmen! Känns inte kul att det dröjer 3-4 månader till... jag vill ha vååår nuuuuuu!!!!!!!!

• Ogabinne

Okej, 2-3 månader är det ju till mars-april o värmen kommer. Okej, känns lite bättre. Räknade fel. En månad ska swoooosch på en sekund.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-09 11:49:36 följande:
    Hahahaha!! Uggla Spelar jag nåt annat på hög volym så får han ont i öronen o skriker att jag ska stänga av..  Men.. Elvis funkar att lyssna på.. O en o annan discolåt

Ja Uggla gör mig illamående, bara jag hör hans namn. En rejäl miss i musikvärlden. REJÄL!
  • Ogabinne

Bara för ni fjantar satt o uppehöll mig hela kvällen igår missade jag min deadline för o duscha. Så nu sitter jag här skitig o illaluktande o måste dusha nu. O gå ut i kylan o få lunginflammation o dö. Och allt är ERT fel!!!!! {#lang_emotions_death}

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael