Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Nu ska vi snart åka på middag hos mamma. Jag räknar med att ni spräckt 11 tusen när jag kommer hem.

• Ogabinne

Nu strömmar Beat it på högsta o kidsen är lyckliga. {#lang_emotions_heart}

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-09 14:23:12 följande:
    när jag hittar en film jag gillar så slutar jag inte kolla förrän jag hittat en ny hahanu tittar jag på "the hangover bloopers"
    Hahahahahaha du är knas.

Nu sticker vi! Bye bye birdie!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-09 18:54:12 följande:
    Meh Uggla rockar ju live.... Fan vad han är bra när man hör honom live. Annars är han inte mkt att lyssna på
    Oh no. Mona, jag tror du får stanna i vaken. Man kan inte placera Magnus Uggla och Bra i samma mening, det är olagligt.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-09 19:00:32 följande:
    You're so gorgeous I'll do anything.I'll kiss you from your feet to where your head beginsYou're so perfect you're so right as rain you make memake me make me make me hungry againeverything you do is irresistableeverything you do is simply kissablewhy can't I be you?
    Drog igång låten på Tuben o va var det för shit?
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-09 19:05:44 följande:
    The Cure . SKitbra shit jue Jag har tagit en liten MJpaus
    Njjaaaeeee, det vet jag inte om jag kan hålla med om. De lät flippade, jag stängde av.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-09 19:06:39 följande:
    Jag har oxo hört att Uggla är grym live.. Belive it when I see it
    Lyssna bara på texterna. Sedan spelar det ingen roll om han sjunger dom grymt eller ej, det hjälper ej när man skriver skitlåtar.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-09 19:14:36 följande:
    hahaha!! Just the way flipping Boo wants it Denna låt: Lullaby, Det var den första låten jag hörde med dom. Videon skrämde slag på mig. Men nu älskar jag den.
    " target="_blank">

Men du.. Friday I'm in love. Den kan du inte ha missat
    Nej den hade jag inte missat, men den är ju okej. Inget flipp.
  • Ogabinne

Barnen är lagda. Jag ska ta mig en dos migränmedicin o vila en stund. Återkommer om skiten släpper.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael