• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 19:41:41 följande:
    Lutar mot att ingen tar här heller. Kanske jävligt dum, ligger i riskzonen med medicinen jag äter. Påverkar dom vita blodkropparna och har därför nedsatt immunförsvar... Men å andra sidan inget som säger att man blir smittad heller...
    Jag ligger oxo i riskgruppen. Pregnent! Men jag litar på min magkänsla.
    Jag vill verkligen INTE...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • L jung
    BooBoo skrev 2009-11-22 19:38:43 följande:
    Ja verkligen lång tid. Dubbelt så länge som mig jue Fubb! Jag upptäckte han slutet på 80-talet då jag titta på MTV.. Det var hans skratt, hans charm, hans leende.. musiken.. Han var så jädrans söt   Men jag gick från början. Det var inspelningen till Thriller som jag kom in i.. Han blev intervjudad. Kittlad under foten.. Really cute!På 90 talet försvarade jag honom oxo. Brukade typ ha "föreläsningar" för vännerna. Som för övrigt tycker jag var lite knäpp..
    Du är född samma år som min dotter, som för övrigt också är MJ fan och föll för honom i Thriller och Bad tiderna.... Nu är vi 3 generationer som alla gått och sett bion 'this is it' och gråtit till hans begravning.  Dottern var utanför Staple Centre när han begravdes och var med om allt därutanför, tillsammans med sin kusin som bor i San Francisco. Dom var även utanför hans hus och utanför Kathrines hus.  Hade förut foton i en mapp i mitt galleri som visade allt det där.
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is it ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Brooke
    L jung skrev 2009-11-22 19:40:40 följande:
    Jag har boken 'the Michael jackson Conspiracy' vilket kommer bli jätteintressant att läsa... tydligen blev Michael förvarnad av bl.a Jay Leno över den där Chandler familjen... flera andra hade varnat också.  Är man utomstående så såg dom nog mer än Michael gjorde med sina naiva ögon....
    Vem har skrivit den boken??
  • Brooke
    L jung skrev 2009-11-22 19:45:06 följande:
    Du är född samma år som min dotter, som för övrigt också är MJ fan och föll för honom i Thriller och Bad tiderna.... Nu är vi 3 generationer som alla gått och sett bion 'this is it' och gråtit till hans begravning.  Dottern var utanför Staple Centre när han begravdes och var med om allt därutanför, tillsammans med sin kusin som bor i San Francisco. Dom var även utanför hans hus och utanför Kathrines hus.  Hade förut foton i en mapp i mitt galleri som visade allt det där.
    Fubbit vill oxå åka dit.. Någongång i mitt liv..
  • KikiBoo
    L jung skrev 2009-11-22 19:45:06 följande:
    Du är född samma år som min dotter, som för övrigt också är MJ fan och föll för honom i Thriller och Bad tiderna.... Nu är vi 3 generationer som alla gått och sett bion 'this is it' och gråtit till hans begravning.  Dottern var utanför Staple Centre när han begravdes och var med om allt därutanför, tillsammans med sin kusin som bor i San Francisco. Dom var även utanför hans hus och utanför Kathrines hus.  Hade förut foton i en mapp i mitt galleri som visade allt det där.♥♥(¯`''•.¸♥(¯`''•.¸♥♥ ; This is it ♥♥¸ .•''´¯)♥¸.•''´¯)♥♥
    Jo jag såg dom bilderna
    Skulle nog aldrig pallat att vara där ... Nu kanske.. Men inte i sommras..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • L jung
    Brooke skrev 2009-11-22 19:46:50 följande:
    Vem har skrivit den boken??
    Aphrodite Jones

Den kommer visa sig intressant eftersom hon gick in dömmande mot Michael, och upptäckte under rättegångens tid att media mer eller mindre gjort upp sinsemellan att inte bry sig om FAKTAN som kom ut från rättegången utan svartmålade honom i ett gemensamt försök (och lyckades)  att dömma Michael vad som än sades därinne.
    Aphrodite var övertygad om vem Michael var ganska tidigt och boken är hennes försök att skapa rättvisa för honom.
  • L jung
    BooBoo skrev 2009-11-22 19:49:45 följande:
    Jo jag såg dom bilderna Skulle nog aldrig pallat att vara där ... Nu kanske.. Men inte i sommras..
    Det var otroligt jobbigt för dom... men dom var fast beslutna att vara 'mitt i smeten'.
  • mona83

L jung skrev 2009-11-22 19:55:24 följande:

Aphrodite JonesDen kommer visa sig intressant eftersom hon gick in dömmande mot Michael, och upptäckte under rättegångens tid att media mer eller mindre gjort upp sinsemellan att inte bry sig om FAKTAN som kom ut från rättegången utan svartmålade honom i ett gemensamt försök (och lyckades)  att dömma Michael vad som än sades därinne.Aphrodite var övertygad om vem Michael var ganska tidigt och boken är hennes försök att skapa rättvisa för honom.
    Den kulle man bra gärna vilja läsa, men hört att den är svår att få tag på....
  • Brooke
    L jung skrev 2009-11-22 19:55:24 följande:
    Aphrodite JonesDen kommer visa sig intressant eftersom hon gick in dömmande mot Michael, och upptäckte under rättegångens tid att media mer eller mindre gjort upp sinsemellan att inte bry sig om FAKTAN som kom ut från rättegången utan svartmålade honom i ett gemensamt försök (och lyckades)  att dömma Michael vad som än sades därinne.Aphrodite var övertygad om vem Michael var ganska tidigt och boken är hennes försök att skapa rättvisa för honom.
    Det är ju jättebra att hon gjorde =)

http://cdon.se/b%c3%b6cker/jones%2c_aphrodite/michael_jackson_conspiracy-6468388
    ÄR det denna bok??
  • L jung
    mona83 skrev 2009-11-22 19:56:58 följande:
    L jung skrev 2009-11-22 19:55:24 följande: Den kulle man bra gärna vilja läsa, men hört att den är svår att få tag på....
    Jag beställde på AdLibris utan svårigheter... men den är på engelska. 

ps. snygg bild på bröderna jackson, eller hur? http://www.aetv.com/the-jacksons-a-family-dynasty/?bcpid=44914892001&bctid=45507566001
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael