• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 22:22:42 följande:
    Det är nån sån där känd författare va?
    Har du sett Gullivers resor?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:29:56 följande:
    Har så vi kan välja eng oxo..
    Vi har en bränd Cars dvd
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:34:39 följande:
    Har du sett Gullivers resor?
    Hmm...namnet låter bekant....
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 22:34:42 följande:
    Vi har en bränd Cars dvd
    Denna är oxo bränd. Inte vi som bränt den.. Fick den av farbror Joel eller nån..
  • mona83

Alltså det här kan ändå inte vara musik videon till Can you feel it?

För varför skulle man lägga in en massa ljud som förstör låten :-/

• Brooke
    mona83 skrev 2009-11-22 22:19:02 följande:
    Jag fattar inte hur dom orkar hålla på. Bara att face the truth så kan folk kan gå vidare med sina liv....Visst en del av mig önskar att det inte var så.... Men jag vet att det är så, Mj skulle aldrig skada sina barn med att ljuga om en sån här sak....
    Nej absolut inte, och jag vill inte heller att det ska vara så här men så är livet.
    Och han skulle aldrig ljuga eller skada sina barn, Blanket, Paris och Prince är dem som har tagit störst skada av hela händelsen skulle jag tro. Blanket fick ju inte riktigt lära känna sin pappa på det sättet som Prince och Paris fick göra.
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 22:35:13 följande:
    Hmm...namnet låter bekant....
    Den handlar om en man som reser.. Han kommer dels till lilleputtarnas land. Därifrån jag undra om MJ fått idén till videon.. Vilket jag såklart misstänker
    Var så länge sen jag såg gullivers.. Men lilleputtarnas land minns jag tydligt.. Kommer till jättarnas land oxo har jag för mig.. hmm..
    Har filmen lilleputtarna..
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 22:36:12 följande:
    Alltså det här kan ändå inte vara musik videon till Can you feel it? För varför skulle man lägga in en massa ljud som förstör låten :-/
    " target="_blank">

Det där är videon
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:38:31 följande:
    Den handlar om en man som reser.. Han kommer dels till lilleputtarnas land. Därifrån jag undra om MJ fått idén till videon.. Vilket jag såklart misstänker Var så länge sen jag såg gullivers.. Men lilleputtarnas land minns jag tydligt.. Kommer till jättarnas land oxo har jag för mig.. hmm..Har filmen lilleputtarna..
    vilken video snackar du om? Leave me alone eller?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael