• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 23:05:20 följande:
    Ja det var han verkligen, det kan jag inte säga nått om Så sexig i alla oxå Haha jag är allt annat än cool när jag poppar när bilen är barnfri. Men musiken blir så mkt bättre när den är hög. Sen så vill jag att alla i hela Nyköping ska veta att jag lyssnar på mannen med den sexigaste sångrösten som funnits. sen hur bra han var oxå då
    Jo men jag lyssnar oxo HÖGT i bilen. MEd eller utan ungar
    Men de som åker förbi här tex på helgerna. Dom spelar så högt så det hörs ända in hit. Fönsterrutorna skallrar till. Jag skämtar INTE...
    Ay ay ay
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:59:00 följande:
    Ja men jag tänkte på Gullivers resor som han gjort.. Har du sett den? Hatar oxo att ringa.. Hur länge sen var det du skrev till dom nu? O du skrev till rätt adress?
    Jag har inte sett Gullivers resor tyvärr.
    Ja jag skrev till rätt adress. jag har skrivit mellan..

18augusti
    30 augusti
    31 augusti
    1 september
    19 oktober
    20 oktober
    2 novbember (sa jag första gången att jag ivll ha mina pengar)
    18 november (andra gången om pengarna)

Jag har tagit ut alla datum och det som skrivits mellan mig och han Tom, för då om jag bestämmer mig för att skriva till aftonbladet kan jag bifoga det med.
  • Bevabus

jag har jack sparrow lakan i sängen

BooBoo skrev 2009-11-22 20:57:05 följande:
    Bara så ni vet.. Ville har en Jack Sparrow pyjamas på sig Återkommer senare o läser ikapp.. Tah dah
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 23:09:14 följande:
    Jo men jag lyssnar oxo HÖGT i bilen. MEd eller utan ungar Men de som åker förbi här tex på helgerna. Dom spelar så högt så det hörs ända in hit. Fönsterrutorna skallrar till. Jag skämtar INTE... Ay ay ay
    När killen jag hade då kopplade in baslådan och allt vad det nu var så provspelade han och ena brorsan ljudet. Behöver jag säga att polisen kom för att folk som bodde där hade ringt att dom vart störda

Mamma sa att det hördes lång väg att vi kom....
  • mona83

Jag vill inte besikta bilen idag .
    har glömt att åtgärda det jag fick förra året och i år har jag inte råd att fixa bilen inför en ev återbesiktning. Så då får jag ta körförbud sen

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael