• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-06 13:55:23 följande:
    Tro mig! Det behöver jag inte.. Han vill mer än gärna säga upp sig
    Sing for the moment
  • Bevabus

Vilka ska se Melodifestivalen ikväll då??

Mamma gör lasagne till lunch och ska göra en vegetarisk till mig. Så jag tänkte göra pankisar ikväll till hela familjen....känner mig snäll. Så det blir väl att äta det framför tv:n ikväll. Det är inte ofta jag sitter där nere med hela familjen men Melodifestivalen gååååår bara inte att missa

Sing for the moment
  • Ogabinne

Så där nu är vi hemma igen! Tog bussen till stan, åt på donken, jag åt inte upp hela min meny duktig jag är woho, lämnade av storebror som skulle sova hos mormor, o så promenixade jag hem. Så, nu är jag 6000 steg rikare o ska behålla stegräknaren på resten av dagen så får vi se vad den slutar på. Inga 12000 som jag gått ute om dagen denna veckan men iaf har jag säkert tjänat in den där QP menyn.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-06 14:11:46 följande:
    Vilka ska se Melodifestivalen ikväll då??Mamma gör lasagne till lunch och ska göra en vegetarisk till mig. Så jag tänkte göra pankisar ikväll till hela familjen....känner mig snäll. Så det blir väl att äta det framför tv:n ikväll. Det är inte ofta jag sitter där nere med hela familjen men Melodifestivalen gååååår bara inte att missa
    Jag visste inte ens att det skulle börja ikväll: i för sig så brukar jag aldrig kolla dessa tråkiga uttagningarna, bara finalen. Tycker det var så mkt bättre förut när de hade hela melodifestivalen på samma kväll. Det var en helt annan känsla. Nu är det så utdraget och tråkigt. Men finalen och allra mest Eurovision missar jag inte.
  • Ogabinne

Okey, så vem snodde min tändare när jag var iväg? va va va???

• Ogabinne

Va fan jag måste ju skaffa mig en motionscykel. det enda som bränner lika mkt kalorier som snabb motionscykling är hopprep... Var fan är hopprepet, jag ska tjäna in kvällens geisha.

• Bevabus

JA! JA! JAAAAAA!!!!!!! Syrran har fixat min dator!! Hon är ett geni. Nu kan jag ladda upp bilder igen och mitt internet stänger inte ner sig för minsta lilla grej.
    Freedom, freedom!

Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael