• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-06 15:12:39 följande:
    Jag vill se Jag hörde Magnus Live forever som var med för hundra år sen men som inte gick vidare på radion. Fan vad jag älskar den låten Kom då o tänka på festivalen..
    Jag gillar Magnus, den låten var helt okej hihi jag var helt galen i Alcazar när han var med där! Gick på två konserter, gaah, han ser lika bra ut på riktigt
    Sing for the moment
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-06 15:14:52 följande:
    Jag gillar Magnus, den låten var helt okej hihi jag var helt galen i Alcazar när han var med där! Gick på två konserter, gaah, han ser lika bra ut på riktigt
    JÄVLIGT okej låt ska jag tala om för dig Svängig som fan jue. Svårt att sitta still.
    Alcazar är coola. Men musiken .. njae.. Vissa låtar ok vissa inte så ok
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-06 15:11:39 följande:
    Ja jag har inte hållit med om vinnarna de senaste tre-fyra åren...Jag tror t.ex. att Alcazar hade haft betydligt större chans att vinna ESC än Marlena förra året!
    Ja men Marlena. Herre gud, vad tänker folk med?
  • Ogabinne

Jag hejade på BWO förra året jag. Men det var det inte många fler som gjorde.

• Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-06 15:18:11 följande:
    JÄVLIGT okej låt ska jag tala om för dig Svängig som fan jue. Svårt att sitta still. Alcazar är coola. Men musiken .. njae.. Vissa låtar ok vissa inte så ok
    Dem var på topp när Magnus var med, nu är dem också bra men jag är inte lika besatt längre {#lang_emotions_tongue_out}
    Sing for the moment
  • KikiBoo

Hörrö Brooke.. Hur går det med kaffedrickandet?
    Kom o tänka på de nu när jag sitter här med min vita fula koppjävel..

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-06 15:24:32 följande:
    Dem var på topp när Magnus var med, nu är dem också bra men jag är inte lika besatt längre
    Erkänn! Under din säng finns det fult med alcazar prylar.. Och i taket hänger alla affisherna
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-06 15:18:51 följande:
    Ja men Marlena. Herre gud, vad tänker folk med?
    Det enda jag gillade med hennes låt var när hon gick upp i de där superhöga tonarterna "hi haho ha ha hi hi haaaa"...eller hur det nu blir
    Det tycker jag är coolt, för då är det BRA opera. Men i övrigt så fattar jag inte hur hon kan vara en sån berömd operasångerska....jag tycker inte hon sjunger vackert....
    Och låten var väl helt okej, den blev rätt häftig när jag hade lyssnat på den ett par gånger. Men verkligen INTE det bidrag som vi skulle skicka till ESC {#lang_emotions_surprised}
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-06 15:26:29 följande:
    Erkänn! Under din säng finns det fult med alcazar prylar.. Och i taket hänger alla affisherna
    Jag har faktiskt ett kuvert med deras autografer i {#lang_emotions_tongue_out} fast det ligger i en låda. And so those the posters
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Bevabus skrev 2010-02-06 15:27:18 följande:
    Jag har faktiskt ett kuvert med deras autografer i  fast det ligger i en låda. And so those the posters
    does*...jag kan inte skriva...var först på väg att skriva "dose" också {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_undecided}
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael