• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-06 17:18:24 följande:
    haha näääh Jag hörde Dirty Diana NO som liten ... och det tycktes visst stämma
    Första vändan säger han Dirty Diana NO, o resten är det något slags HOOO ljud som låter precis som hoe.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-06 18:04:06 följande:
    Ska plugga lite nu.. Sen återkommer jag med lite Visste ni
    Oh I can't wait!!!! SkyndA!!!
  • Ogabinne

Det börjar bli riktigt städat här nu! så härligt. ska passa på att ta ett röj till nu innan lilleman ska sova. Kanske kan bli riktigt fint till kvällen.

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-02-06 18:16:33 följande:
    Första vändan säger han Dirty Diana NO, o resten är det något slags HOOO ljud som låter precis som hoe.
    fuskade o googlade

Dirty Diana, Nah
    Dirty Diana, Nah
    Dirty Diana, No
    Dirty Diana
    Let Me Be!

Oh No . . .
    Oh No . . .
    Oh No . . .

No Hoe haha
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-06 18:32:20 följande:
    fuskade o googlade Dirty Diana, NahDirty Diana, NahDirty Diana, NoDirty DianaLet Me Be!Oh No . . .Oh No . . .Oh No . . .No Hoe haha
    Jag vet att han inte sjunger hoe, givetvis sjunger han inte hoe. Men lyssnar du på låten så hör du att det LÅTER som hoe. Det är det enda jag säger ju.
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-06 11:19:41 följande:
    Den kommer väl 20 mars?
    Men var det inte februari den kommer?
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-06 11:19:41 följande:
    Den kommer väl 20 mars?
    24/2 står det på cdon
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-02-06 14:11:46 följande:
    Vilka ska se Melodifestivalen ikväll då??Mamma gör lasagne till lunch och ska göra en vegetarisk till mig. Så jag tänkte göra pankisar ikväll till hela familjen....känner mig snäll. Så det blir väl att äta det framför tv:n ikväll. Det är inte ofta jag sitter där nere med hela familjen men Melodifestivalen gååååår bara inte att missa
    Jag funderar på att kika på den....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael