• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-07 19:39:21 följande:
    Berätta  lite om den dietkuren är du snäll Ingår kaffe?
    Japp! Och även pizza och choklad! Jag är hemskt ledsen över att behöva göra såhär emot det, men du får stå ut med det när Kruse är född.
    Sing for the moment
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-07 19:39:36 följande:
    BooBoo - Har du sett intervjun med Swayze än? Jag fick faktiskt lust att se Dirty Dancing ikväll så jag ska göra det nu. Men oj va jag kommer att se den ur ett helt annat perspektiv efter den där intervjun... Jag hade verkligen inte en aning om att han var SÅ stark som person. Hans fru säger det i intervjun också att hon inte hade en aning.
    FUCK!! {#lang_emotions_yell}
    Har du länken tillhands?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-07 19:41:55 följande:
    FUCK!! Har du länken tillhands?
    Du kommer älska den, även fast den är sorglig Gode min gud vad mycket respekt får för karln, trots all respekt man redan hade för honom!

">

Sing for the moment
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-07 19:41:05 följande:
    Japp! Och även pizza och choklad! Jag är hemskt ledsen över att behöva göra såhär emot det, men du får stå ut med det när Kruse är född.
    {#lang_emotions_cry}  U are my master.. I will obey u ..
  • Ogabinne

ett prov färdigt, wehooo! 10 av 12 var inte så illa pinkat för att inte ha läst ngt.

• Ogabinne

Nam nam nam, spagge i köttfärssås. Som dock varit fryst så den är lite grynig men va fan, den går ner ändå.

• Ogabinne

Boo: 45 minuters motion om dagen. Jag går 90 minuter om dagen, då måste ju jag vara överhälsosam. Oh fan!

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-02-07 19:58:33 följande:
    Boo: 45 minuters motion om dagen. Jag går 90 minuter om dagen, då måste ju jag vara överhälsosam. Oh fan!

Du kanske kommer älska vågen imorrn då
  • Ogabinne

Så där, då var maten äten o ciggen rökt. Dags för nästa prov. Tjing på en stund.

• Ogabinne

Boo: Vi kan ju hoppas, för husfridens skull.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael