• mona83

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-03 23:05:13 följande:
    haha.. Men du måste ju göra det till en bok.. :O Och det blir synd om träden om du ska skriva så lite :O
    Men jag måste ju skriva namn på dom olika kapitlen i boken. Sen får man ju skriva mera i själva kapitlen bli längre
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-03 23:10:29 följande:
    ja dä jag menar ju haha.. gonatt
    Det var ju kapitelnamnen jag började rabbla upp.

I själva kapitlena tar jag med saker så att personen som läser ska kunna avgöra om karln varit respektlös, otrogen osv. Så dom ska kunna veta vilken kapitel dom ska använda sig av

haha
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-03 23:10:29 följande:
    ja dä jag menar ju haha.. gonatt
    Go natt
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-03 23:42:45 följande:
    blääääää
    Säger du blääää till mig?
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-03 23:48:02 följande:
    såklart jag gör, vem skulle jag annars mena??
    Meh så kan du ju inte göra mot mig {#lang_emotions_cry}
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-03 23:54:05 följande:
    Kan jag väl! Hur lätt som helst! BLÄÄÄ BLÄÄÄ BLÄÄÄÄ!!Titta! Min talförmåga funkar finfint mohahahaha
    Men alltså jag fattar inte hur du kunde veta att jag var rätt bläää. Jag kan väl inte hjälpa att det bara är jul en gång om året och att jag därför bara tvättar mig till julen
  • mona83
    mona83 skrev 2010-01-03 23:56:13 följande:
    Men alltså jag fattar inte hur du kunde veta att jag var rätt bläää. Jag kan väl inte hjälpa att det bara är jul en gång om året och att jag därför bara tvättar mig till julen
    Jävlar, nu vet ju alla det....
    Mona, du måste lära dig att hålla käften och TÄNKA innan du säger nått :-/
    Kommer ju alla säga att du är ett äckel oxå
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-04 00:00:35 följande:
    Så nu luktar du iaf någorlunda bra....jaja, du får väl gå an ett par månader till. Men i Augusti så sätter jag ner foten igen och säger BLÄÄÄÄ till dig!!
    Ja just nu gör jag ju det....
    Men då är det ju inte jul än, så då kan jag iaf inte göra nått åt det ju
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-04 00:08:51 följande:
    Jag tänker ändå BLÄÄÄÄÄAA åt dig, så det såMen nu tänker jag bläa mig ner i säng, för det är läggdags!Godnatt Stinker
    fan nu kom jag på varför Leah sover oroligt om nätterna.... Vi sover ju i samma rum... Stackars unge :-/
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-04 00:12:28 följande:
    aa det måste vara det :/ mamma mona..att du inte förstått...*suck* vad ska jag göra med dig??okej, NU går jag o lägger mig haha natti
    Förstått vad? Vad ska jag förstå?

Ja jag ska oxå lägga mig
     Go natt
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael