• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-02-08 15:02:42 följande:
    Öh, Nej jag kan inte hotellen i Örebro eller vandrarhem. Det finns ett vandrarhem här i Mellösa (tror ja) Men jag vet inte hur det är eller om det ens finns kvar. Tyvärr. Vadårå?
    Det vore bra om det ligger centralt i närheten av Conventum Arena. Försöker pussla ihop min andra lillasysters födelsedagspresent. Tänkte bjuda med henne på Kent, o enda konserten som har platser ledigt är örebro i slutet på mars. Men resan och biljetterna går på 1700, sen mat o sånt där, så jag vill inte pröjsa 1500 för ett hotellrum EN natt. Borde ju finnas billigare, eller är hotell så dyra överallt?
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-08 14:57:44 följande:
    Jäääääääy
    I know! Vill att det ska bli måndag igen så jag får väga mig.
  • Bevabus

Nu är jag hemma!
    Jag fick vara på samma avdelning som förra gången {#lang_emotions_laughing}
    Den där lilla flickan som jag fick sån bra kontakt med förut kom ihåg mig! Konstigt med tanke på hur liten hon är, de allra minsta brukar ju inte minnas sådär superbra. Men det var kul att se hennes min när hon såg mig Först stirrade hon en stund och sen när jag log emot henne så gick hon fram och krävde att jag skulle bära henne, hihi
    Det slutade med att jag bar runt henne i nästan en timme för hos grät något så hysteriskt. Tydligen så hatar hon vintern haha! Det slutade med att jag fick gå in med tre av de allra minsta och passa dem inomhus istället.
    För övrigt har det varit en bra dag. Jag fick tillräckligt med sömn inatt för att inte bli jättetrött på eftermiddagen, vilket var ovanligt och skönt

Sing for the moment
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-08 15:00:04 följande:
    Fick sluta 13.45 idag. SKÖNT! Gasen i botten. Hemma 14.30 .. Handla!Nu sitter jag o moffar mörk choklad. Ska snart ta en promenix till dagis med vovven.. Tror dom sitter o käkar mellis nu. Vill inte störa
    Jag förstår inte hur du kan moffa mörk choklad. Det är ju så otroligt beskt! Jag biter av en liiiten bit, som jag suttar på tills den är slut, sen kan jag inte äta mer.
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-08 14:55:56 följande:
    Hann bara se första o halva part 2 .. barn störde.. Viktor snodde datorn.. Aldrig får man vara ifred Så jag får återkomma
    okidoki
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-08 14:57:08 följande:
    Men Varför tog ni bort coolheten?haha!
    Jag ville inte först faktiskt, men min tandläkare insisterade
    Sing for the moment
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-08 15:56:33 följande:
    Nu är jag hemma!Jag fick vara på samma avdelning som förra gången Den där lilla flickan som jag fick sån bra kontakt med förut kom ihåg mig! Konstigt med tanke på hur liten hon är, de allra minsta brukar ju inte minnas sådär superbra. Men det var kul att se hennes min när hon såg mig Först stirrade hon en stund och sen när jag log emot henne så gick hon fram och krävde att jag skulle bära henne, hihi Det slutade med att jag bar runt henne i nästan en timme för hos grät något så hysteriskt. Tydligen så hatar hon vintern haha! Det slutade med att jag fick gå in med tre av de allra minsta och passa dem inomhus istället.För övrigt har det varit en bra dag. Jag fick tillräckligt med sömn inatt för att inte bli jättetrött på eftermiddagen, vilket var ovanligt och skönt
    Vad roligt!
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-08 15:58:55 följande:
    Vad roligt!
    mm och nu funderar jag på att dra till donken...
    Måste bara låta håret torka först. Jag duschade nämligen igår och trodde inte att jag skulle behöva göra det idag. Men när jag bar runt på den där gråtande lillla ettåringen så snorade hon samtidigt ner mitt hår!!!{#lang_emotions_surprised} hahaha usch!
    Sing for the moment
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-02-08 15:55:23 följande:
    Det vore bra om det ligger centralt i närheten av Conventum Arena. Försöker pussla ihop min andra lillasysters födelsedagspresent. Tänkte bjuda med henne på Kent, o enda konserten som har platser ledigt är örebro i slutet på mars. Men resan och biljetterna går på 1700, sen mat o sånt där, så jag vill inte pröjsa 1500 för ett hotellrum EN natt. Borde ju finnas billigare, eller är hotell så dyra överallt?
    Hmm jag vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig.. Jag kan forska lite om du vill? dock så finns det ett hotell alldeles intill Conventum men det är nog det du har kollat på kanske? Men jag ska kolla lite..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael