• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-08 22:27:45 följande:
    Nej det tror jag inte..
    Men varför undrade MissLilo om vi skulle se rättegången då?
    Utanför händer det just inte mkt av intresse, är ju rättegången jag vill se. Höra var rikspuckot har till sitt försvar
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-02-08 22:14:04 följande:
    Jag såg när han kom.... Min hjärna hade gjort upp värsta senariot när Murray anländer så skulle han bli attakerad av fans Men det gick väldigt lungt till...
    mm jag med.. Många skrek ju mördare..
    mona83 skrev 2010-02-08 22:35:44 följande:
    Men varför undrade MissLilo om vi skulle se rättegången då?Utanför händer det just inte mkt av intresse, är ju rättegången jag vill se. Höra var rikspuckot har till sitt försvar
    Vet inte? Hon har nog missuppfattat jag vet inte?
  • MissLilo
    mona83 skrev 2010-02-08 22:35:44 följande:
    Men varför undrade MissLilo om vi skulle se rättegången då?Utanför händer det just inte mkt av intresse, är ju rättegången jag vill se. Höra var rikspuckot har till sitt försvar
    sorry om jag uttyckte mig fel. Men var så uppe varv. Hade hoppas att den jäkeln skulle få en skalle i huvudet ellr nåt i den stilen.

nu ska han bara erkänna. Ingen släps nog in i rättegången. vet faktisdkt inte om det.
    Men att få se ha släppas in var vart väntan bara.
  • mona83
    MissLilo skrev 2010-02-08 22:47:03 följande:
    sorry om jag uttyckte mig fel. Men var så uppe varv. Hade hoppas att den jäkeln skulle få en skalle i huvudet ellr nåt i den stilen.nu ska han bara erkänna. Ingen släps nog in i rättegången. vet faktisdkt inte om det.Men att få se ha släppas in var vart väntan bara.
    Jag satt bara och väntade på att nån skulle hoppa på honom när han gick in....

Antar att det inte blir mkt mer spännande ikväll än så....
  • mona83

Så jag tackar nog för mig och läser expressen eller Aftonbladet i morron bitti innan dagis och ser om dom skrivit nått mera om rättegången då....

Go natt

• Brooke
    MissLilo skrev 2010-02-08 22:47:03 följande:
    sorry om jag uttyckte mig fel. Men var så uppe varv. Hade hoppas att den jäkeln skulle få en skalle i huvudet ellr nåt i den stilen.nu ska han bara erkänna. Ingen släps nog in i rättegången. vet faktisdkt inte om det.Men att få se ha släppas in var vart väntan bara.
    Han kommer betala borgen på 25000 dollar. Sen går han fri och han kommer NEKA till allt.
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-08 23:02:55 följande:
    Han kommer betala borgen på 25000 dollar. Sen går han fri och han kommer NEKA till allt.
    Ja och går han fri så kommer han ändå inte bli fri för det kommer vara många männiksor som kommer vara ute efter honom....
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-02-08 23:02:25 följande:
    Så jag tackar nog för mig och läser expressen eller Aftonbladet i morron bitti innan dagis och ser om dom skrivit nått mera om rättegången då....Go natt
    Gör så ska nog snart göra samma sak.. Är trött. Och ska upp i morgon fölr jag ska sätta mig i klassrummet i 2 timmar i morgon..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael