Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Kikar in en sväng o säger hej, och hej då. Fortfarande skit. Jag sätter hoppet till morgondagen. Kram o hej!

• Ogabinne

Hellu tråden

Hittade en video med MJ och Omer som åker vattenscooter och flyger efter en båt. Under hela videon kallar Omer honom Dad. {#lang_emotions_undecided}

">

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-18 11:31:52 följande:
    När kallar han honom pappa? :S jag hör inte...Rolig video iaf  fy va högt upp i luften de var
    Flera gånger säger han Dad.
    Ja, det såg väldigt kul ut!
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-18 13:32:39 följande:
    Alltså Hade Omer en pappa under sin uppväxt? För jag har för mig att jag har läst att han bodde med sin mamma i Norge. Det kan ju vara så att han såg Michael som en fadergestalt åt honom, men det är ju läskigt att Omer är så lik Michael och Blanket när han är så liten. Man börjar ju faktiskt och fundera om han är barn till MJ eller inte..
    Ja du, det är en väldigt svår fråga... Man tycker ju att de borde slänga fram några bevis på antingen eller. Eftersom vissa familjemedlemmar säger ja, andra säger nej. De borde klara ut det för världen en gång för alla.

Omer ÄR lik MJ i ögonen, men han är jäkligt ljus för att vara halvt svart. Samtidigt är Omer som barn och Blanket kopior av varandra. Förklaringen jag själv trott är att Pia är Blankets surrogatmamma och att de använt hennes egna ägg för detta. Det skulle kunna förklara varför Blanket och Omer är så lika, för att de är biologiska bröder.

Omer har funnits med i bilden sedan han var mycket liten. Hela familjen kände honom väl, eftersom de finns med på videos tillsammans, och han satt även med längst fram tillsammans med MJs alla släktingar på minnescermonin. Det känns som att han bör vara mer än en god vän.

Samtidigt säger dom att Omer inte vill göra något test, och att Omer själv säger att han inte är MJs son. Skulle han vara hans son känns det märkligt att han säger så...

Han säger Dad i videon, och det gör han även i andra videos.

Jag vet inte... hela sitsen är förvirrande.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-18 14:25:48 följande:
    JAG HAR KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Det börjar inte sjunka in förräns nu och glädjetårarna är på väg kan jag meddela Jag kan inte fatta det!!
    Åh men herre gud!! GRAAAAAAATTIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wow!!
  • Ogabinne

Jag har sumpat totalt idag. Migrän from hell. Precis tryckt i mig en QP plusmeny och köpte hem en näve geisha och cola. Nya tag i morgon. Idag får bli min dag. Har ändå varit väldans duktig över en vecka, med träning varje dag och inget godis, så det gör nog inte så mkt.

• Ogabinne

Omer var inte medräknad i MJ's testamente, han svär med sitt ord och sin signatur att han inte har fler barn än Prince, Parice och Blanket i testamentet. Så jag tror det stämmer, Omer är inte MJ's son. Men han är Blankets bror eller halvbror, det har jag ingen tvekan om. Om det är så är Pia en ruskigt ärlig människa som håller sitt löfte att inte försöka få uppmärksamhet för pengar som alla andra golddiggers som plötsligt var föräldrar till barnen. Hitan och ditan. Så tror jag iaf.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-18 18:19:33 följande:
    Blää har haft ont i huvudet i flera dagar pga käken inge kul..Nu vill jag att pappa ska komma hem ifrån jobbet också så jag kan ta fram tårtan!! Mamma och syrran står i syrrans rum och möblerar om, helt ovetandes om vad som hänt idag
    Åh du måste ha världens pokerface! Tiga i så många timmar!

Har du också jobbigt med käken just nu? Jag har haft ont i typ en vecka nu. Idag är det värst, nacken också, migränen är på G men vill inte riktigt bryta ut. Jag väntar på att anfallet ska dra igång ordentligt så jag kan ta min medicin och få bort skiten.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael