All we want for Christmas is Michael
Kikar in en sväng o säger hej, och hej då. Fortfarande skit. Jag sätter hoppet till morgondagen. Kram o hej!
Kikar in en sväng o säger hej, och hej då. Fortfarande skit. Jag sätter hoppet till morgondagen. Kram o hej!
Hellu tråden
Hittade en video med MJ och Omer som åker vattenscooter och flyger efter en båt. Under hela videon kallar Omer honom Dad. 
">
1.09, 1.13, 1.15, 1.18, 5.23
Sandra: Med bra doktorer kan man få fram väldigt naturlig ungdom.
Tycker du Ellen ser ut att vara 52?
http://tasithoughts.files.wordpress.com/2009/09/ellen-degeneres-s01.jpg
Jag vill också se ut som Ellen när jag är 52. Hon ser inte en dag över 30 ut.
Jag har sumpat totalt idag. Migrän from hell. Precis tryckt i mig en QP plusmeny och köpte hem en näve geisha och cola. Nya tag i morgon. Idag får bli min dag. Har ändå varit väldans duktig över en vecka, med träning varje dag och inget godis, så det gör nog inte så mkt.
Omer var inte medräknad i MJ's testamente, han svär med sitt ord och sin signatur att han inte har fler barn än Prince, Parice och Blanket i testamentet. Så jag tror det stämmer, Omer är inte MJ's son. Men han är Blankets bror eller halvbror, det har jag ingen tvekan om. Om det är så är Pia en ruskigt ärlig människa som håller sitt löfte att inte försöka få uppmärksamhet för pengar som alla andra golddiggers som plötsligt var föräldrar till barnen. Hitan och ditan. Så tror jag iaf.