Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-18 18:27:51 följande:
    Då får man ju säga att Patrick Dempsey oxå har gått till läkaren han är väl runt 40+ 
    Jag tror nog att de hollywood-starsen som INTE gått till läkaren för att förändra sitt yttre på ett eller annat sätt är lätt räknade på EN hand.

Som Michael sa. Om alla i Hollywood som gjort plastikkirurgi åkte på semester på samma gång skulle det inte vara en enda kvar i stan.

So true!

Och för att göra saken klar. Jag har INGET emot plastikkirurgi eller de som gör det what so ever.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-18 18:38:46 följande:
    Jag är snart 30 o ser ut som 16. Starkt jobbat
    Ja jag får visa leg rätt ofta fortfarande i vanliga matbutiker. Nu är jag inte mer än på mitt 24'e år, men jag tycker det är kul att jag ser ut som en 17 årig 2 barnmorsa med älsta på snart 5 år. Jag känner mig som 17, så det är väl sant det dom säger. "Man är aldrig äldre än man känner sig".
  • Ogabinne

Jag gjorde mig nog av med min sista poster när jag var typ 16. Har en del hästplancher från ännu tidigare ålder sparat någonstans i källaren. Nostalgi. Annars har jag några MJposters från i somras som fortfarande sitter kvar i tidningarna. Jag är inte glad för att sätta upp posters. Jag hade en jävlar stilig planch en gång. En huvudlös karl med bar överkropp. Ooooh sicken överkropp. Undrar var den tog vägen.

Kom på att jag köpte ju en stor MJposter i somras. Men den ligger fortfarande i sin rulle i väntan på att jag ska köpa hem en fet ram.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:00:45 följande:
    PRECIS! Jag känner mig som en ung vacker teen 27. fy fan.. Djävulskt gammalt, haha!!
    Åh vad vi ska vara vackra 50 åringar!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:05:38 följande:
    Som fan   Kort kort, högklackat o ragga på små lammkött
    Lätt!! Minst 25 år yngre. Ena riktigt cougars blir vi!
  • Ogabinne

Bev: Ta ett kort på deras miner när du släpper bomben!

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:01:24 följande:
    kom o tänka på de nu när Ville skulle titta på en skiva.. Att han inte tröttnar på MJ
    Men, va? Är det ens fysisk möjligt?
  • Ogabinne

Jaha, nu har jag lärt mig ett nytt kortkommando på Internet.... Att trycka ctrl+W stänger den aktuella fliken. Och det fick jag lära mig på det håra sättet efter att ha skrivit säkert 1,5 A4 sidor engelska och lyckades trycka ctrl ist för shift för stort W. Fliken stängdes och allt försvann innan jag hann skicka. Aint life great!

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:14:14 följande:
    Samma här! Brännt upp skiten. Burn baby burn Hitta ett kort på mitt rum som liten.. De var inte lite affisher du Jisses!! Enda jag spart på är MJ.. Han har då aldrig vart en tillfällig idol.Har du gamla posters på MJ? Enda "nya" jag har sen i sommras är två st som man fick med i expressens o aftonbladets minnesbilaga..
    Jag vet faktiskt inte. Jag kan inte tänka mig att jag kastat MJ posters. Jag måste fan ta ett röj i alla triljoner kartonger i källaren en dag, leta lite nostalgi!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:23:40 följande:
    Men ooooooooh! FAN vad surt
    Jävligt!! Så tröstlöst... Jag försökte med allt jag kunde, jag hoppades ctrl+Z skulle ta mig tillbaka men det var lönlost. Bajs
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael