• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

Vi ska ha fler veckors praktik nästa termin men jag hade velat ha längre ändå haha...askul att vara på förskola ju!
    Det finns en liten kille på det här stället som bara är 1½ år. Han kan ju inte prata än men kan gå. Så han går bara runt och ler emot en stooooort leende, världens mysigaste haha! Jag har god lust att kidnappa hem honom

BooBoo skrev 2009-11-24 19:11:01 följande:
    Jaha inte längre... ?Kul med en glad liten förskolärare
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-24 19:12:38 följande:
    Vi ska ha fler veckors praktik nästa termin men jag hade velat ha längre ändå haha...askul att vara på förskola ju! Det finns en liten kille på det här stället som bara är 1½ år. Han kan ju inte prata än men kan gå. Så han går bara runt och ler emot en stooooort leende, världens mysigaste haha! Jag har god lust att kidnappa hem honom
    Ow! Söt!
    Du får kidnappa han på dagis .. Sätta dig i soffan med han o bara goooooosa
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83

Var till verkstaden idag och frågade vad det ungefär kommer gå på att fixa bilen....
    Han kunde inte säga nått om läkaget, vet inte vart det sitter.
    Men det andra kommer gå på runt 8000 kr att fixa, iaf på en verkstad

Ska snacka lite med brorsan på msn sen, han kunde kanske använda sina kontakter och fixa det om jag fixade reservdelarna.....

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-24 19:14:50 följande:
    Har den =)
    I want it.. Och jag vill ha Peeeeeter Pan.  Och sen vill jag ha massa mera braiga klassiska filmer
    Varför undra du om jag sett den?
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-24 11:23:02 följande:
    oh Elvis
    Gick en Elvis film idag igen på Tcm, nån westernliknande film....
  • KikiBoo

Jaiks! Inte långt kvar förns jag laddat upp 10000 bilder i bdb .. my my my..

• Bevabus

jaaa jag får göra det, han är väldigt kramig av sig också så haha. Han hänger gärna med lärarna istället för att leka med de andra

BooBoo skrev 2009-11-24 19:15:10 följande:
    Ow! Söt! Du får kidnappa han på dagis .. Sätta dig i soffan med han o bara goooooosa
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael