• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-24 20:36:01 följande:
    ledsen att göra dig besviken
    den filmen blir det snart iaf..
    Handlar om en flicka som hamnar på sjukanefter en olycka. Där träffar hon på en man som börjar berätta en saga - om fem män som alla svurit att hämnas en ondskefull härskare. En saga som tar många olika vändningar efter infall från berättaren - och åhöraren. Inspelad i 18 olika länder.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Oj! Den låter lite farlig...

BooBoo skrev 2009-11-24 20:39:30 följande:
    den filmen blir det snart iaf..Handlar om en flicka som hamnar på sjukanefter en olycka. Där träffar hon på en man som börjar berätta en saga - om fem män som alla svurit att hämnas en ondskefull härskare. En saga som tar många olika vändningar efter infall från berättaren - och åhöraren. Inspelad i 18 olika länder.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-24 20:31:54 följande:
    Är så irriterande, jag brukar försöka gå fort så dem ser att jag har bråttom när jag inte har det :P
    Grejen är ju att det inte går allför snabbt med en 4a åring
  • Bevabus

Rudolf Anderssons recept på skidvalla:
    2 ägg
    Mjöl efter behag
    4 klickar margarin
    ½ meter majonäs
    3/4 meter mjukost
    14 msk sirap
    (för ett par skidor-halvera satsen)

• mona83
    Brooke skrev 2009-11-24 20:34:34 följande:
    men gud.. Är vi släkt eller?? Jag jobba mellan 14:20-22:40 och till halv tio på fredagar.. haha.. Och jag älskade förmiddagsveckorna fasten man va så jävla trött som en gris.. Men ojojoj vad skönt det var =)
    Nja det vet jag inte om vi är .
    Förmiddagsveckorna var så härliga för att man hade ju hela dagen på sig att fixa saker efter jobbet.

Har även jobbat skit tider på Schenker, körde mkt 10.30-19.30. Man fick inget gjort då heller. Att fixa nått på stan innan jobbet ja det var ju ingen ide. Allt sköt man på till helgen :-/.
    Mina favoarbetstider är 7-16
  • mona83

Mamma sa idag att det såg ut som Leah håller på att få svinkoppor .
    Hon är jätte torr runt munnen, har smörjt och smörjt...
    Hade fått bort den första omgången precis i början av hösten. Men så klart vart det väderomslag och det torra runt munnen kom tillbaka lika fort.
    Sen dess har jag inte fått bort det.
    Vissa dagar är hon helt knallröd runt munnen och vissa bara lite torr.
    Jag hoppas inte att hon håller på att få det iaf . Fick med mig cortisonsalva hem. Mamma sa det att är det bara exsem liknande så går det bort på ett par dagar annars är det svinkoppor hon har .

Kliar gör det iaf, för har sett att hon sitter och klöser på det mellan varven.

Jag tror snart att saab anställda här kommer vara arbetslösa hela bunten . Konenigsegg drog sig ur affären idag.
    Nyköping är ju värsta saabstaden där säkert ett par 1000 jobbar i saab lager.
    Jag har både kört saab delar och jobbat inne på centrallagret. Det känns sorgligt.
    Saab har ju alltid funnits här, första bilen bygdes här osv....
    En epok går snart ur tiden som man brukar säga

• mona83
    Bevabus skrev 2009-11-24 20:52:48 följande:
    Rudolf Anderssons recept på skidvalla:2 äggMjöl efter behag4 klickar margarin½ meter majonäs3/4 meter mjukost14 msk sirap(för ett par skidor-halvera satsen)
    Det var ju synd att man inte ägde nåra skidor
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-24 20:52:48 följande:
    Rudolf Anderssons recept på skidvalla:2 äggMjöl efter behag4 klickar margarin½ meter majonäs3/4 meter mjukost14 msk sirap(för ett par skidor-halvera satsen)
    Fast det där receptet lät lite gott, man kanske kan göra nån god kaka på receptet med
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael