• Brooke

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2009-12-31 00:47:49 följande:
    Vi käkar upp det som är kvar efter julen på nyår. Därför blir det julbord på nyår. Blir godis senare på kvällen, ischoklad och knäck som är kvar sen julen. Så GLÖGG, jävlar vad gott .Hos barnens farmor och farfar hade dom nått vidrigt vinglögg. Brukar aldrig smaka nått med % när jag firar jul hos dom för har alltid kört bil när vi firat jul med dom. Okej inte julen 06, då hoppade jag på kryckor och hade ett barn som inte kunde gå än. Bara för att jag var tvungen att missa ett eller två trappsteg så jag stukade foten så in i helvete. Så kvällen innan julafton spenderade jag på akuten istället för att köpa klart dom sista julklapparna....Stackars pappa fick köra mig, han hade precis kommit hem från uppsala för att han hade lämnat en biopsi för sin tumör. Hade ett fint bandage på huvudet när vi kom upp till sjukan. dröjde inte så länge förän nån på akuten kom ut och frågade om han behövde hjälp. Nehej sa pappa, jag har redan fått hjälp På rötgen vart dom inte så glada när jag sa att jag var i v 12 heller, men ja vad gör man? Så dne julen hade jag oxå skjuts.
    Varför vart dem inte så glada för? :S
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-31 00:52:36 följande:
    Haha låter som en sån där riktig kaos-jul som man kan göra en film utav Fan vi har inte ens ätit nå ischoklad i år...katastrof ju! Det köper vi vartenda år :OApropå alkohol. Min mammas morfar (tror jag det var) hade något speciellt recept på glögg som gjorde en stupfull på bara en klunk haha stark skit det där...receptet finns tydligen kvar i släkten, men det är ju ingen som letar upp det för ingen är intresserad av att dricka så mycket sprit haha!Det finns en gammal film av honom när han står i köket och kokar glöggen tror jag har berättat det här för er förut...
    Hmm, inget jag minns.. Den filmen hade man gärnat vela se=)
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-31 01:01:43 följande:
    ja han spelade huvudkaraktären där i typ 10 år.
    aha visste jag väl iofs men tkr inte spin City är så bra kan ju va därför..
    mona83 skrev 2009-12-31 01:02:43 följande:
    Kom fan och tänka på när min kusin vart jagad av en liten tupp, man skulle haft videokamera på mobilerna på den tiden Vi hängde i ett privat stall på den tiden, skulle upp och hämta nykeln till stallet. Så var det en liten tupp med 2-3 hönor som gick där löst. Kusinen skulle fram och klappa på dom.Tuppen tyckte att det var en stor och ful tupp som kom fram och skulle göra sig till. Så han börjar lite smått med att först krafsa i marken, kusinen härmar. Sen börjar han blåsa upp sig, hon gör lika dant. Sen börjar han spreta med vingarna för att göra sig stor, tror ni inte att hon gör lika dant då med. Sen så fick hon springa med en arg tupp efter sig. Aldrig sett en männsika springa så fort i hela sitt liv. Jag stod och as garvade, tårarna bara sprutade på mig. När stallägaren öppnade dörren och såg mig dubbelvikt av skratt undrade hon vad jag skrattade åt. Så jag berättade. Hon skrattade så hennes mascara rann.... Så jävla roligt, typiskt sånt som hade platsat i americas funiest homevid....Hade garanterat vunnit med et bidraget När vi pratar om det idag så skrattar vi fortfaranade åt det  
    haha.. Kan se mig det framför mig haha..
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-12-31 01:04:11 följande:
    Pga strålningen och för att det var så tidigt i grav. Bebisen utvecklas ju mkt i början så strålningen från en röntgen kan ge fosterskador om man har otur. Så dom la på mig ett sånt där tungt förkläde dom har på röntgen.
    Aha, men du var väl inte inne där när dem gjorde de eller är det strålning utanför det där rummet?
  • Brooke
    Ja jag hade tänkt och sova oxå för länge sen men satt och lyssna på lite boyzone låtar och Bsb låtar :O För att se om jag mindes texten på dem och det gjorde ja :P höhöhö..
    mona83 skrev 2009-12-31 01:13:02 följande:
    Nej fan, måste lägga mig skulle ha gjort det för typ 2 timmar sen. Leah har verkligen en dålig period med sömnen just nu, var vaken flera ggr natten som var...
    Ogabinne skrev 2009-12-31 01:09:59 följande:
    Har du alltid samlat på allt du kan?
    jepp de har jag.. :D är som min pappa
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-12-31 01:10:06 följande:
    Men det var ju min fot dom röntgade. Läkaren ville se så det inte var nån spricka eller så i foten. Var lika svullen som om jag skulle ha haft 2 fötter som satt ihop på en fot. Kunde inte ens gå på foten.
    Jaha.. Haha hängde inte med i det jag läste tror ja.. Min hjärna börjar bli trött :O

Asså äre bara jag eller tkr fler att Michael J Fox är söt/snygg som yngre inte nu, han är ingen MJ här inte..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael