• Brooke

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2009-12-31 10:18:10 följande:
    Hmm, ä säkert morötter som gör Svante kass i magen. Han fick en liten som mellanmål igår och idag fick jag tvätta hans rumpa. Han hade inte fått nån morot innan, bara hö och lite foder och då var han inte dålig i magen alls.
    Då får du hitta någon annan go bit åt han =)
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-31 12:47:26 följande:
    Go lunch...eller nåt.Har legat i sängen med syrran i två timmar, brottats och tittat på film och ätit isglass haha Ska snart gå och köpa pizza för mamma måste jobba kväll trots allt, så det blir ingen lyxmiddag! Efter det blir det att träffa min bästa vän på stan över en fika. Trodde inte hon skulle ha tid för det idag då hon skulle festa men det var ju trevligt
    Hoppas du får trevligt över fikan =)
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-31 13:30:57 följande:
    Min första skiva var... Ricky Martin om jag inte minns helt fel. Fick av en släkting, aldrig gillar Ricky, varken då eller nu, tror den blev spelad en gång. Strax efter fick jag Savage Garden, vilka jag tycker om än idag. annars var det mest såna där Mr Music och Absolute Music jag fick eller köpte när jag var liten. Sen blev det arvingarna, BSB, ALDRIG Spice Girls tack o lov. Avskydde dom från start..
    Jag har idolkort på Spice Girls men jag har inte en enda skiva med dem haha..
    Så jag gillade nog dem inte heller..
    När vi flyttade ut hit så började både jag och brorsan och titta på S club 7 som gick på tv det är en grupp, och dem hade gjort en serie. Vilket både jag och min bror älskade vi satt bänkade varje gång det gick på tv =)
    Vi samlade deras skivor så vi hade 3 st..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-31 14:12:13 följande:
    De senaste tre dagarna har ALLA mina planer blivit inställda! Nu kommer jag till centralstation för att möta min kompis som kommer med tåget. När hon inte kliver av så ringer jag och frågar vart hon är. "Jag missade tåget och det var det enda som gick in till stan idag".1. Kunde hon inte ha ringt lite tidigare? Att komma hit med tåget tar en halvtimme så hon hade haft hela den tiden på sig att berätta för mig. Det är kallt ute och det tar en kvart för mig att gå till stationen.2. Det är nyårsafton och hon är min vän så jag förlåter henne och tycker att allt är lugnt. Men det var väl lagom kul att gå hem igen Mycket folk på stan iaf och det snöarPappa har fyllt skafferiet med kakor, massor av chips, läsk osv.Och så har jag ju en pizza som väntar...
    oh, tråkigt det där =(
    Bevabus skrev 2009-12-31 14:13:43 följande:
    varför? även fast du inte ska fira nyår så kan du ju ändå laga till något gått, titta på "grevinnan och betjänten" och se på fyrverkerier! Jättekul ju!
    För att mamma ligger och sover till halv fem, och man kan inte spela hög musik och dylikt =( Och jag tittar aldrig på Grevinnan och betjänten, dt får bli något annat.. Blir väl att gå ut i det kalla vädret på pälsad med kläder och titta på fyrverkerier =)
    BooBoo skrev 2009-12-31 14:23:58 följande:
    Meh!Dom är lika fina
    Nää MJ är mkt finare tkr jag =)
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael