-
gott nytt år och Gonatt..BooBoo skrev 2010-01-01 00:45:42 följande:Gott nytt år då suckers Godnatt -
Nu blir det Man on fire med Dakota Fanning och Denzel Washington....
Jag har verkligen en kille som inte har någon hjärnceller på min msn.. SUCK!
-
Haha roligt.. Och jag läste lite fel.. trodde de stod Älska min nyårsnatt. hahaOgabinne skrev 2010-01-01 01:01:24 följande:Gott nytt år tjejer!! Vi är hemma nu, killarna sover gott nerbäddade med både täcken och filtar. Vi har haft en jättemysig dag och kväll, raketerna var fina, barnen var snälla, alla hade trevligt och allt var som det skulle. Haha när vi stod och kollade raketerna sa min moster Hej Hopp! I samma sekund kommer en allmänt dragen herre springandes förbi och utropar HEJ HOPP VAD DET GÅR MELLAN PATTARNA!!! o försvann. Dagens skrattanfall! Alla stod kvar helt chockade och skrattade så vi grät. Galna människor!Nu ska jag krypa ner i sängen framför tvn och avsluta min nyårsnatt. Ses i mön! -
Suck varför ska det vara så många som skriver sms och ringer för.. Trött ja blir.. Försöker skicka sms men det GÅR INTE!! Kan dem inte skaffa bättre nätverk åt mobilerna haha
-
nej nu går jag och lägger mej i sängen i stället.. Finns inget och gö.. så gonatt ses i morgon =) eller senare idag =) *ler*
-
Okej... Ja jag stannade kvar i tråden pga att jag ville vara nära människor som lyssnade på honom och även som sörjde honom..MuSiCLoVeR skrev 2010-01-01 09:35:59 följande:Tänkt på mig Va snällt av dig Mitt liv ser väl ut som det brukar...inget särskilt alls som hänt, jag brukar väl hänga här på FL litegrann. Kände att det blev lite mycket då med MJ sorgetråd, därför slutade jag skriva i den, var tvungen att försöka gå vidare i mitt liv, var juh så himla ledsen pga hans död, men nu mår jag mycket bättre faktiskt, har accepterat faktumet så att säga.
Det var väldigt omtumlande med sörjar tråden ibland. Men man hjälpte ju folk genom att sörja tillsammans, jag vet ju hur dåligt du mådde för vi satt ju och prata med varandra då minnesstunden var..
Så jag förstod att du tyckte de va jobbigt och så.
Jag tänkte på dig pga det att det var jobbigt och dylikt. =) -
Vad händer hos er idag?
själv ska jag snart in i duschen efter att titta klart på Man on fire som jag började titta på igår.
Sedan runt kvart i fyra så ska jag göra mig i ordning sminka mig och sätta på mig något fint vet inte vad men möjligtvis klänningen som jag hade på mig på julafton. Sen går vi över till min brors pappa och firar in det nya året.. Ska dock inte vara där borta hela natten. Går nog hem runt tio, elva snåret om jag vågar..
-
Nää vi får hoppas på att det inte blir inställt..Bevabus skrev 2010-01-01 12:24:12 följande:Då är även jag uppe...vaknade 10 och somnade sen om till 12...Det enda jag har på "att-göra-listan" idag är att möta mina vänner på SF-bio i eftermiddag och boka biljetter till bion. DET KAN VÄL OMÖJLIGEN BLI INSTÄLLT VA!? -
Nää nu blir det duschen för mig så jag har det klart..
-
OHhh jag SMÄLTER fy fan va snygg Johnny Depp är i Public Enemies :O