• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-31 22:52:54 följande:
    öhhm..ja han är ju brittisk :P i filmen är han amerikan.....
    Jo, men Många av de amerikanska skådisarna kan låta som britterna, och britterna kan låta som Amerikanerna.

Vet du vart dem är och spelar in? Är det i Wasington?
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-31 22:55:18 följande:
    Varför är jag inte förvånad över att ännu en sak blir inställd? Nu vägrar syrran följa med mig ut för att kolla på fyrverkerierna, så jag får göra mitt bästa för att se dem från balkongen och mitt fönster....jippie...verkligen...Känns som att jag är den enda som vill fira nyår i den här lägenheten.Imorgon börjar det nya året och det kommer ta mig fan vara bra!!!Då köper vi biljetterna till "Avatar" och på lördag ser vi den.Och nästa nyår så tänker jag bjuda hit alla mina vänner på middag och sen går vi i en gemensam trupp ner till parken och kollar på fyrverkerier, så det så!
    Men usch så tråkigt =( Varför vill hon inte följa med?

Vilka har han mer gjort då??
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-31 23:04:11 följande:
    hon har inte lust...De som är i filmen heter "Let me sign" och "Never think". Den sistnämnda spelas i bakgrunden när dem är inne på restaurangen i Port Angeles och han just har räddat henne från de där fyra killarna.Annars så har han gjort:"I'll be your lover too""To roam""I was broken""Stray Dog"Vissa är covers och vissa har han gjort själv, eller så är det en kompis till honom som gjort dem
    Nu lyssnar jag på Let me sign..
    Men vart spelas den i filmen Let me sign? :S
    Jaa det vet jag att den gör, för jag såg på Becoming edward innan jag började titta på självaste filmen förut. Och då nämnde dem de =)

haha han låter full i låten
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-12-31 23:17:24 följande:
    Har dom gett marsvinet c-vitamin utöver et som finns i fodret? tänkte om det kunde vara skörbjug eller förtvinade muskler eller nått. Min kusins marsvin fick avlivas pga att musklerna i bakbenen förtvinade, han var över 6 år... För mina marsvin har alla fått hjärnblödning och dom har inte ens kunnat stå upp efteråt. Min yngsta som dött var runt 2 år. Deras mamma dog vid 3-4 års ålder. Hjärnblödning hon med. Dom blir ju medvetslösa ganska kort stund efter en hjärnblödning. därför jag är tveksam till att det är det. Dom får ta marsvinet till en vetrinär så fort dom kan det...
    Ja dem har gett dem c-vitamin..

Detta skrev hon!
     har redan kostat på dem små kräken 600 kr för skabbsprutor. Nu släpar den ena bakbenen efter sig, en väninna tror att den fått hjärnblödning så jag gav den extra c-vitamin men vad gör jag nu? Kan hon bara vara? Hon skriker inte men det ser lite äckligt ut.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael