Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

House of wax är grym Paris Hilton är jue med

Näh nu säger jag godnatt!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

12 grader.. Jag tror jag dör!! Gaaaaah!!

Godmorgon på er!

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-16 21:25:53 följande:
    hahahaha va du kan vara gullig ingen skarsgård med, bara Wilma och Doktor Steen
    Alltså.. Jag måste blanda ihop den där pappan med en skarsgårdare.. Eller nåt.. haha! Inte lätt
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-17 08:32:14 följande:
    Jag kollade aldrig, jag kände redan i början på filmen då man får se när mamman och sönerna är unga. Den ena blev fastspännd i sin matstol och han höll på och bråka så dant att han började blö runt handlederna för att det skar in i handlederna. Då kände jag att jag kommer bli skraj fats jag sett den förut
    Jag tycker filmen är ganska töntig men fan så scary den är. Obehaglig! Sett den en gång.. Och jag tror nog minsann det räcker gott o väl
    Har dock inte sett den gamla versionen.. Men en skräckis med Paris Hilton säger väl en del
  • KikiBoo

-10 .. Oh god! 12 inne.. Oh god!
    Jag vill krypa ner i sängen igen..

• KikiBoo

Så ni underhåller tråden
    Jag har växtvärk i benen, haha! Har gått hela dan känns de som. Vart på stan o fixat lite julklappar o fyndat billiga o gosiga pyjamaser till kidsen. Vill åsså ha jueeee...
    Satan i gatan så kallt det är hemma. Eldar för fullt. På lördag ska vi koppla in vår värmepump igen...
    Ska tända en miljon ljus nu. En kopp kaffe. Sen städa. För besök senare av min vän Kicki o dottern Klara.
    Ville kollar i vanlig ordning på Moonwalker. He just love Speed Demon

So long neeeerds

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-17 13:10:50 följande:
    BooBoo - Vet du vaaaa? Jag slår vad om att det är ca 181 dagar kvar tills din bebbe tittar ut
    Meeeeeeeeh Vet du vad jag tror.. Att det är 178 dagar kvar
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-17 13:15:07 följande:
    Pff! No way, jag har en inre bilogisk klocka som har räknat ut att det är 181 dagar kvar möjligtvis 180! Eller näe, 300 DAGAR KVAR!!!!
    300 pls!
    Tror nog denna kotte oxo tänker komma ut lite tidigare, sörrö! Hoppas iaf på de
    När det börjar närma sig får vi ha vadslagning, haha!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael