Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

-12 ute.. 9 grader i vardagsrum. 12 i kök. Jag dör. Helt seriöst!
    Jag har MÖSSA på mig.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-17 22:31:13 följande:
    haha på julafton 16:05 ska dem visa "Kandu vissla johanna" på svt efter kalle Anka ch hans vänner
    Ja för den går ju aldrig på julen
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-18 19:07:21 följande:
    Hårfärg i ögonbrynen. Är man galen då?
    Nädå! Syrran brukar göra så.. Iofs.. Hon är ganksa galen..  O du verkar oxo galen.. Såååå eh.. Tjaaaaa
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-18 19:25:08 följande:
    Jag fick ett tips av en frisör en gång, som jag tycker var himla bra. Om man inte vill färga ögonbrynen. Istället för att måla med ögonbrynspenna som oftast inte blir så snyggt. Ögonskugga! Bara att lägga på en fin brun nyans med en mjuk borste.
    Jag kör påögonbrynspenna. BLir tokbra. Ögonskugga har jag hört att man kan ha, men aldrig testat ..
    Btw! Vilken kulör färga du håret?
  • KikiBoo

Nu är vi hemma. Åkte tills vägerskan o kidsens kussar efter dagis. Pysslat lite. Sen raka spåret hem till mina päron o käka middag. Jag åt massa spenat
    Nu är man hemma i kylan igen...

O nu har vi jullov. Helvetet börjar igen 11.e Jan

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-18 20:00:07 följande:
    Mörkblond hette den denna gången. Mitt hår var sönderblekt, med olika nyanser blond efter alla utväxter som färgats om. Med en fet utväxt på typ 10 cm vardera håll. NOT NAJS!!! Nu är jag nöjd. Asnöjd! Detta känns jag. Inte för långt ifrån min naturliga färg heller så utväxten kanske inte blir så extrem nu.
    Det var mitt hår i våras. Fysatan vad jag o syrran höll på. Jag brände sönder mitt hår. Vad gör man inte för att bli blond .. O hur länge palla jag. Inte alls länge. Nu är jag brunett.. Blondiner har INTE roligare
    Jag ska be syrran kulörta om håret när hon kommer nu i jul.
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-18 20:21:48 följande:
    Nu har jag bestämt att jag ska titta på Ensamma Hemma, då dem lämnar Kevin hemma när dem åker utomlands vet inte vart dem ska..
    Yes I know the movie.. And I also remember something else
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-18 20:38:10 följande:
    Hur kallt har ni det hemma ute alltså.. Vi har 14 minus.. vi har haft 15 som mest.
    Vet inte. Men det ligger nog som hos dig..
  • KikiBoo

Äh! Det är bara att greppa saxen o klippa hej vilt GJorde jag förut.. Sen den dan jag äntligen gick till en frisör så blev hon inte så glad, hahaha!!
    Nåja!

• KikiBoo

Honeii är o beställer pizza o hyr film. Jag var sugen på en töntkomdei med Jack Black. Year one fick de bli. Jack Black kan man inte hata jue

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael