Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-01 01:01:24 följande:
    Gott nytt år tjejer!! Vi är hemma nu, killarna sover gott nerbäddade med både täcken och filtar. Vi har haft en jättemysig dag och kväll, raketerna var fina, barnen var snälla, alla hade trevligt och allt var som det skulle. Haha när vi stod och kollade raketerna sa min moster Hej Hopp! I samma sekund kommer en allmänt dragen herre springandes förbi och utropar HEJ HOPP VAD DET GÅR MELLAN PATTARNA!!! o försvann. Dagens skrattanfall! Alla stod kvar helt chockade och skrattade så vi grät. Galna människor!Nu ska jag krypa ner i sängen framför tvn och avsluta min nyårsnatt. Ses i mön!
    hahaha
    härligt att ni hade det trevligt! god natt!
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-01 12:05:35 följande:
    Godmorgon! Yepp.. Gooooodmorgon. Jag o barn har nyss käkat frulle. Shit vad slut jag känner mig i hela kroppen.Gårdagen varmkt trevlig. Kocken Sarah bjöd först på en musselsoppa med nå saffransgegga och ost som var inrullade i lax. My my. Första gången som jag käkade musslor. Det var gott.Sen blev det oxfile, hemgjorda strips, sparris, sås och lite grönt på toppen EFTERRÄTTEN bestod av vit chokladmouse med hallonsörja och kivi. SÅ himla gott. Det var min mat igår de Sen kaffe o choklad. Lite hänga i soffan o vänta på tolvslaget.  Puma somnade o missade smällarna. Grabbarna var vakna. Joe fick den briljanta iden att tända en smällare o köra upp genom skorsten. Sagt o gjort. Ja jävlar Finns på film, haha! Sen gick vi ut o smällde vidare. Sen åkte vi hem o sov. O jag ska väl ta o ladda upp runt en 200 pics i bdb. Orka! Sen städa här hemma.. O städa datorn. Men först.. Kaffe o läsa de liiiiilla jag missat här inne Kus!
    hahaha den filmen måste jag se
  • Bevabus

Då är även jag uppe...vaknade 10 och somnade sen om till 12...
    Det enda jag har på "att-göra-listan" idag är att möta mina vänner på SF-bio i eftermiddag och boka biljetter till bion. DET KAN VÄL OMÖJLIGEN BLI INSTÄLLT VA!?

• Bevabus

Fan Kiki! Ända sen du berättade att Bee Gees var dem som gjorde "Tragedy" först så har jag inte kunnat sluta lyssna på den på youtube hahaha
    Refrängen är riktigt nice ju!

• Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-01 13:44:52 följande:
    Den kanske kommer upp på fejjan
    let me know
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-01 13:47:08 följande:
    Oh! U didn't know? För mig att Steps gjort nån till cover på Bee Gees.. ABBA oxo.. om jag inte är ute o cyklar nu.. Hm!Mene.. Bee Gees är jävligt grymma
    näe visste inte det
    aa bee gees var coola, jag älskar Jimmy Fallons imitation på Barry haha!
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-01 13:47:29 följande:
    OHhh jag SMÄLTER fy fan va snygg Johnny Depp är i Public Enemies :O
    jag tykcer inte det är hans "snyggaste roll" eller vad man ska säga...han ärju knappast ful men som sagt, inte hans bästa
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-01 13:49:56 följande:
    Yeah! Ville har lärt sig Thriller dansen
    men! filma!!! filma!!! {#lang_emotions_laughing}
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-01 13:56:33 följande:
    I will.. Some day. Måste ladda batterina..
    some day my prince will come...some day...falallala....sorry, fick bara den låten på huvudet när du sa sådär
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael