Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Jahaa man kan välja vad som står där, yay va kul! Det har jag alltid velat kunna göra..drygt bara att man måste skriva dit det på varje nytt inlägg.

I know that you are. but what am I?
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-02 01:27:21 följande:
    Oh no, jag är vaken än men ska lägga mig
    Mäh! Svikare
    god natt
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-02 10:14:34 följande:
    Iggy är lömsk Haha! Ärå..  Han har inte gjort nån illa eller visat tecken på att han vill attackera. Fast, en gång sparkade en full kille upp porten där iggy låg. Iggy flög på han o bet han.. Så han fick ju skylla sig själv som gjorde inbrott. Men det är ju vårt fel om Iggy biter.Viktor sprang iaf efter killen för o kolla läget.. Ingen skada sked.
    Go Iggy det förtjänade karln!
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-02 10:20:36 följande:
    Alltså.. Till att börja med så är den inte spec barnvänlig, haha! Barnen var ju vakna.. Så efter en timme fick vi nog. Fick hålla för ungarnas ögon samtidigt som vi skratta åt galenskaperna..Ja mena.. Sexscenerna, haha! Fifan! Ok.. I Bruno så var det inte lika öppet som i Borat där man fick se ALLT. Om du sett den o "sexscenen" ? ÄCKLIGT så man vill spy, haha! Nu var analhålen and so täckt med en svart prick But still.Bruno är gay o vill bli känd. Men får sen för sig för att bli känd måste han bli straight..Måste se klart den nån dag.. Men se den Men att Sacha vågar göra såna här filmer, haha! Jisses
    oh my god, är den SÅ detaljerad?? hahah jösses, jag måste ta och se den nån dag så jag fattar vad alla pratar om
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-02 11:37:30 följande:
    Du är söt. Vet du det? Inne på dina inställningar kan du skriva in det du vill ha som sidfot så slipper du skriva om det varje gång du postar ett inlägg.
    KAN JAG!? wiiieeeeeeeeeeee!!

P.S Du är också söt {#lang_emotions_djavulsk}{#lang_emotions_tongue_out}
  • Bevabus

Här vaknade man vid 11 men låg och drog sig 1½ timme...såå skönt att kunna göra nu när man inte måste plugga! Lika bra att passa på.
    Ikväll är det bio, woho!

• Bevabus
    MuSiCLoVeR skrev 2010-01-02 10:57:21 följande:
    Hur kan ens dag kännas så dryg som min känns?
    Hur är det? Vad har hänt?
    {#lang_emotions_flower}
  • Bevabus
    MuSiCLoVeR skrev 2010-01-02 13:04:01 följande:
    Det är juh just det som är problemet, INGET händer Allt är så jävla trist idag ...suck
    Ut på en promenad?
    Spela spel?
    Kanske det går något kanonbra på tv?
    Pyssla!
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus
    MuSiCLoVeR skrev 2010-01-02 13:15:34 följande:
    Njaa...inget lockar just nu faktiskt, trist trist trist, vill bara dra något gammalt över mig och att alla ska glömma bort mig
    Man måste inte göra nåt, att bara göra inget är också nyttigt
    Men jag vägrar ändå att glömma bort dig mig blir du aldrig av med kära vän!
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael