Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Nu är jag trött på det här. Ett par löften till mig själv.

1. Ät minst två ordentliga maträtter varje dag (den kommer bli svårast för jag är sämst på att laga mat och tycker det är tråkigt)
    2. Kör ett styrkepass så fort du tänker träna, inte bara dansa
    3. Gå ner minst 5 kg
    4. Skär ner på godsaker och läsk
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-04 14:06:34 följande:
    Bevvan vad tkr du om detta? www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article63...Är det verkligen rasistiskt?
    Jag tror inte James Cameron hade en enda rasistisk tanke i bakhuvudet när han gjorde filmen. Enbart tankar om miljöförstöring och människans grymma behandling av jorden.
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-04 14:27:15 följande:
    Jaa! Den filmen som jag tipsat dig om Ja den är lite seg.. Händer inte mkt. Men jag gillar den. SE KLART DEN NU Hon i twilight är ju med i den
    För fem minuter sen så sa hemsidan "nu har du tittat på 72 minuter av din tid på MegaVideo så du får inte titta mer idag". Haha töntar men det finns hemsidor jag kan se den på så jag får fortsätta sen
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-04 14:30:11 följande:
    De fixar du Matlagning kan vara riktigt skoj.. Men även så jävla tråkigt.. Du fr googla roliga o smarriga rätter. Be wild in the kitchen
    Och jag måste rapportera allt jag ätit till er varje dag, för annars kommer jag fuska som fan den här gången tänker jag INTE ge upp!!!
    Det börjar från och med nu. Jag ska duscha och sen träna
    Och sen blir det ett riktigt mål mat, får se vad som finns hemma att laga till.
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-04 15:49:24 följande:
    Det är väl bättre att du tränar först och SEN duschar, du kan ju bli svett.. Då är det skönt att duscha av sig efteråt =) Ska oxå börja träna lite smått har ju till mitt wii.. =)
    Nej jag tränar bara lite när som helst under dagarna gör inget om jag blir lite svettig.
    En gympalärare på högstadiet försökte skrämma oss en dag genom att säga: "Svett innehåller nästan samma ämnen som urin, så om ni inte duschar så kommer ni praktiskt taget att gå runt med urin på er hela dagarna".
    Jo tjena, några år senare får jag reda på att urin är ett av de renaste ämnena som finns på hela jorden haha, så det skrämmer mig inte
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-04 16:53:05 följande:
    Pls do! Så får vi piska dig om du missköter dig Du får ut o ta långpromenader oxo. Jättetidigt på morgonen, typ 6, innan frullen, haha! Ärå.. Gu va hemskt!
    åh fy fan men det skulle jag lätt kunna göra under sommaren faktiskt! Jag har planerat att gå ner till spåret som ligger här i närheten, när det blir varmt ute! Jätteskönt att gå en lång promenad, med musik i öronen en sån där jättetidig sommardag

Just ja, jag får inte äta något efter kl 19:30 på kvällen heller!
  • Bevabus

Dagens första rapport!

Jag gick ner i köket - spännande
    Rotade igenom varenda kyl, frys och skafferi vi har men hittar inget vettigt att äta. När jag väl hittar något litet så kan jag inte laga till det för alla kastruller ligger i diskmaskinen!
    Så ser jag att mamma har kokat potatis. Bra! Då tar jag det och smögensås till.
    Och så hittar jag tomater i kylen, wow! Grönsaker! Ska jag verkligen äta det?
    Jajamen

• Bevabus

Rapport 2!

Utmaningen går bra. På de få timmar jag har hållit på så har jag inte ätit nå godis haha  Det krävdes viljestyrka att inte ta med sig nå gotteligott ifrån köket när jag var ner för att lämna tallriken (jag drack ett glas juice istället för läsk också).

Nu kommer jag tortera er med såna här inlägg ända tills jag når mitt mål haha

• Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-04 17:25:10 följande:
    fast Juice är inge bra heller det är rätt mkt socker men det är ju bättre än läsk.. Jag köpte en godispåse(lösvikt) och efter den ska jag tagga ner på godiset.. Blir för mkt annars.
    Det är ändå vitaminer i jag kommer inte att räkna socker och kolhydrater, så petig är jag inte, men jag kommer äta och dricka det som är nyttigare och sundare för min kropp!
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-04 18:30:39 följande:
    Ja gå tidig morgon på sommaren är skithärligt!Det gjorde jag när Ville var liten.. Drack en kopp kaffe. Skitnyttigt I know Sen traskade jag iväg. Bara gamlingar o hundmänniskor ute. O alla är så trevliga o hejar glatt. Det är en helt annan värld på morgonen..Sen när man kom in på sin gata så hör man väckarklockorna ringa hos grannarna. Slog aldrig fel. Every morning Hörrö.. Om en timme är hon halv åtta så FROSSA nu Kidding!
    Haha jag har precis ätit lite morotskaka, men nu äre stopp för kvällen
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael