Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-03 12:29:40 följande:
    You know I was.. I was wondering.. You know.. If.. If you keep on.. Because.. The force is got a lot of power and it make me feel like.. It make me feel like..  Ooooooooow Ja idag ska jag städa!!!
    Men sluta säg det jag har tänkt säga!!!

I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus

urk..jag mår inge bra...har ont i huvudet och har ingen aptit alls att äta...

• Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-03 12:40:08 följande:
    Sås kanske...?
    haha! knappt det tror jag tyvärr, blaa.....åh nu skulle det fint med typ jordgubbar eller nåt...en tallrik med en massa fräscha bär och frukter och vaniljglass....
  • Bevabus

Åh jag är så kär i "The man who can't be moved"...har ni hört den låten? Rätt ny. Var med i Victoria's secret fashion show. Den är såå romantisk. Jag vill att en kille ska skriva en sån här låt till mig {#lang_emotions_smile}

• Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-03 12:51:35 följande:
    Oh! Gott! Har man noll sug så funkar alltid nån fräsch frukt Skicka syrran till affärn
    ja den jäkeln får ju jag alltid shoppa åt så
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-03 12:52:27 följande:
    Den lär jag ju ha hört när jag tittade på modellerna Men jag kommer inte alls ihåg den...
    skickar på msn
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-03 13:12:55 följande:
    The Script?"Cause if one day you wake up and find that you're missing me,and your heart starts to wonder where on this earth I could be"Den släpptes för 2 år sedan om vi tänker på samma låt.
    aa precis den oj är det så länge sen :O trodde den var ny!
    haha jösses, sen jag slutade lyssna på radio så känner jag mig urgammal...
    jag hade stenkoll på sånt här förut :-O
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-03 12:56:21 följande:
    Fan jag har en tjej på min msn som var gravid med tvillingar, hennes adoptiv föräldrar misshandlar henne, hennes pappa har våldtagit henne. Nu har hon förlorat tvillingarna hon har även en dotter sen tidigare. Nu vet jag inte hur mkt jag ska tro på detta, det är som om hon kommer med sina problem till MIG och jag vet inte alls vad jag kan göra för att hjälpa henne eller nått. BÖrjar bli trött på hennes jädra tjat om att hon mår dåligt, hon har sagt att hon vill ta livet av sig då har jag sagt att hon varit självisk eftersom hon har en dotter och då var gravid. Hon skulle hämta en sak hos sina föräldrar och blev misshandlat på så sätt blev hon av med barnen i magen. Och jag sa åt henne att anmäla dem, då säger ja jag ska i morgon, jag sa till henne att man kan anmäla på en söndag oxå.. Börjar tröttna på detta detta.. Känns som om jag är hennes slagpåse eller nått. Jag får ta alla hennes problem..
    Finns där för henne om du vill. När folk har det såhär jobbigt så måste man ibland påminna sig själv om att man måste vara den starkare. Men om du inte ens känner att du bryr dig om den här tjejen så är det väl bara att sluta prata med henne.
    Du vet ju inte ens om hon talar sanning...känns som en påhittad historia, men å andra sidan så har jag träffat personer med värre problem än så och dom var sanna....så vem vet...
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-03 13:22:22 följande:
    Ja jag finns där för henne men inte så enkelt när hon sitter och säger att jag inte vet hur det är, och det gör jag inte men jag kan ju iaf tänka mig hur det är.. Och nej jag har ingen aning om hon talar sanning eller inte, ibland känns det som om hon hittar på hela jädra historien bara för att få uppmärksamhet och att folk ska tycka synd om henne.. Har lixom aldrig träffat henne så har ingen aning om hur det ligger till..
    Men sanningen är ju att du vet ju inte hur det är att vara i hennes situation. Man kan föreställa sig till en viss gräns. Jag vet hur du känner, för jag vill också gärna leva mig in i andras situationer och försöka förstå dem. Men man kommer till en punkt där man inte kan gå längre. Det är detsamma som med Hayley, inte har jag en aning hur det känns att leva i en familj som ständigt att synad, hyllad och hånad av media. Men jag kan utifrån hennes förklaringar leva mig in i det till en viss gräns. Det är inte du behöver bli upprörd över, bara acceptera läget.

Det är svårt att veta om folk snackar sanning på nätet, men man brukar kunna se tecken i sättet dem skriver på. Men jag vet ju inte hur den här tjejen skriver så..
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-03 13:23:10 följande:
    Haha jag är likadan, har noll koll på nya låtar förrän de är gamla i folks öron. Jag hittar mina nya låtar oftast på youtube när jag klickar runt, blir helt förälskad o undrar hur jag kunnat missa låten i flera år. Men denna med The Script, åh, den är så fin. Så många fina ord i den.Some try to hand me money, they don't understandI'm not broke I'm just a broken hearted manI know it makes no sense, what else can I doHow can I move on, when I'm still in love with youPeople talk about the guy, that's waiting on a girlThere are no holes in his shoes, but a big hole in his worldEn svängig men stark låt.
    Ja åhh va jag älskar när kören kommer in i andra refrängen
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael