Brooke skrev 2010-01-03 13:22:22 följande:
Ja jag finns där för henne men inte så enkelt när hon sitter och säger att jag inte vet hur det är, och det gör jag inte men jag kan ju
iaf tänka mig hur det är.. Och nej jag har ingen aning om hon talar sanning eller inte, ibland känns det som om hon hittar på hela jädra historien bara för att få uppmärksamhet och att folk ska tycka synd om henne.. Har lixom aldrig träffat henne så har ingen aning om hur det ligger till..
Men sanningen är ju att du vet ju inte hur det är att vara i hennes situation. Man kan föreställa sig till en viss gräns. Jag vet hur du känner, för jag vill också gärna leva mig in i andras situationer och försöka förstå dem. Men man kommer till en punkt där man inte kan gå längre. Det är detsamma som med Hayley, inte har jag en aning hur det känns att leva i en familj som ständigt att synad, hyllad och hånad av media. Men jag kan utifrån hennes förklaringar leva mig in i det till en viss gräns. Det är inte du behöver bli upprörd över, bara acceptera läget.
Det är svårt att veta om folk snackar sanning på nätet, men man brukar kunna se tecken i sättet dem skriver på. Men jag vet ju inte hur den här tjejen skriver så..