-
Varm choklad finns det inge botemedel för är jag räddBooBoo skrev 2010-01-04 20:00:21 följande:Good girl!! Sätter i mig massa smörgåsar o varm choklad nu.. Finns inge stop. HJÄLP!
du är nog illa tvungen att dricka upp det!
-
Åh jag hittade Pip-Larssons på youtube

-
yummieBooBoo skrev 2010-01-04 20:31:12 följande:Sluuuuuuuuuuuuut Köpte 10 liter mjölk idag så nu jävlar blir det många koppar
-
Magen kurrar lite, har kollat på några avsnitt av Pip-Larssons och rundat av med en fin Bondi Beach-cocktail! I'm ready for bed! Nighty night

-
tjenixenMissLilo skrev 2010-01-05 00:34:50 följande:im back om ni kommer ihåg mig. kom inte in på fm ett tag så har varit lite efter. Men nu e jag tillbal lite då och då iaf och läser mest och kanske slänger in en komnetar.Hänger mest på mjj och jacksonthrill för michael info och prat.
-
Ja, jag vet att jag är uppe med tuppen....tro mig, mina blytunga ögonlock säger allt..
Gör ont i själen när jag vet hur mycket pengar jag ska göra av med idag. Först har jag körlektion och måste betala 800 spänn för två lektioner och edan 1000 spänn inför uppkörningen. Sedan ska jag hämta ut MJ-bagen. Och efter det blir det tandregleringen där jag ska få en ny tandskena för min har slutat passa. Och den kommer kosta 500 spänn, plus att jag måste betala 100 kr i skuld eftersom att jag missade min senaste tid.
Gaah, bara 1900 spänn då
-
Så tråkigt att barnen får lida för att han är oansvarigmona83 skrev 2010-01-05 09:27:50 följande:Varför fortsätter man att ljuga när man vet att folk kommit på en för länge sen?Barnens pappa ska komma och träffa ungarna idag, men jag tror inte att han kommer. Men det visste jag redan att han skulle hitta på undanflykter. Han skickade ett sms om i söndags om att han hade kunnat igår, men då skulle han till e-tuna och prata med nån läkare om operation av bisköldkörtlarna. Who cares tänkte jag när jag fick det smsetJag skickade igår ikväll och undrade när han skulle dyka upp idag så man visste det. Då skriver han idag att han måste till vuxen psyk först, han skulle haft möte där igår men läkaren var sjuk....Jaha, hur ska han ha det? Han kunde ju hålla sig till samma story om han ska ljuga....
dem vill väl bara ha en fin dag tillsammans med sin pappa.
Fast du kanske inte har sagt än att han funderar på att komma? -
Jag fattar inte hur man kan bete sig så emot sina egna barn....mona83 skrev 2010-01-05 09:34:49 följande:Nej jag säger aldrig det i förväg för jag vet att han ställer in det på morron samma dag som han skulle komma. Jag har tom åkt och hämtat honom nån gång för att han försökte skylla på att han skulle till arbetsförmedlingen.... Så den ggr träffade dom honom typ 2 timmar sen gick han till "arbetsförmedlingen". Där vet jag att han dessutom aldrig dök upp eftersom min moster och kusin var där då och dom såg inte till honom . Sen vet dom inte att han är deras pappa. Dom visar inget intresse alls av honom när man väl träffar honom när nån råkar fylla år. Knappt då ens. Tror det är 1 år sen dom träffade honom sist. Tobias blir ju tex snart 4 år, men jag tror inte att han dyker upp då. Han kom inte när dom fylde förra året iaf.
Det är ju helt ofattbart. -
nu beger jag mig till körskolan, adios
-
Oh my, jag har inte varit inne här nästan nånting idag....
Först var jag till körskolan som sagt och lektionen gick bra, känner mig lugn inför uppkörningen som nalkas...
Sedan gick jag till pappas jobb i kylan. Men först gick jag hem och satte på mig VINTERBRALLOR!! Ni vet såna där tjocka med band som går över axlarna :O pappa har tjatat på mig i åratal att ha på mig såna men jag tycker jag ser dum ut i dem. Men idag satte jag på mig dem frivilligt....tecken på att jag börjar bli...öhhm vuxen och ansvarsfull? När hände detta!?
Iaf, vi hämtade min älskade mj-väska och gick till NetonNet efteråt...fan hela det lagret är ju en enda lång motionsrunda!
När jag väl var hemma så hade jag gott i 1h och 20 min och hade inte ens tänkt på att det blev dagens träningspass
det är så det ska va
Hos tandregleringen fick jag också springa fram och tillbaka en del för skenan tar en timme att göra. Och så gick jag till Konsum och köpte Kiwi, bananer och jordgubbsyoughurt
börjar jag bli typ NYTTIG också!?