• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-02-05 20:22:47 följande:
    FLICKNAMN<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:Times;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> EMILIA ELSA HEDLA LIV AGDA ELVIRA ALICIA GRETA MATILDEESTER POJKNAMN<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:Times;} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> EVALD VALDEMAR ALGOT AUGUST FLORENTIN EDVINNamn från mitt släktträd
    Enda jag gillade var Elsa, det är jätte sött på en liten flicka
    Ångrar lite att inte Leah vart en liten Elsa, men var så insnöad på Leah sen jag hörde det namnet första gången på mvc föräldragrupp....

Agda får mig att tänka på hönan i ett av dom stall jag varit i som inte fattade att hon var en höna uitan trodde att hon var en häst och gick lös i stallet och sov inne hos hästarna
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-02-05 20:35:58 följande:
    Ja va tusan, du är aldrig här inne nu för tiden, nu när vi äntligen har henne i vår lilla sekt igen så måste vi ju dra nytta av det! VART ÄR NI?!??
    Jag skrev ju att let´s dance började
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-02-05 21:35:19 följande:
    Jadu.. från v37 tror jag.. Men inte alls om vänder om. Vissa vill gärna moona, haha!
    Leah vände sig i v 38. Men hur hon fixade sig ur fixeringen i säte vet jag inte
  • mona83

Eller så är jag trög, läste igen och det stod klart och tydligt att han ställde in sin resa till domsstolen eftersom den var skjuten tills på måndag... 
    I den här takten hinner hela 2010 gå innan det blir nån rättegång....

• mona83

Men alltså är man helt säker på att han döms för ofrivilligt dråp?  Eller blir det automatikst den domen om han överlämnar sig själv?

Hade ju liksom varit jätte lätt för alla mördare att erkänna att det var ofrivilligt dråp när dom mördat nån och överlämna sig för att få en mildare dom.... Ni fattar hur jag menar hoppas jag

• mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-05 23:40:48 följande:
    Nej ingen vet ännu om han kommer bli dömd eller ej. eller vad påföljden blir om han blir dömd. Däremot kommer han bli anklagad för ofrivilligt dråp o rätten. Inte frivilligt dråp eller mord. Bara ofrivilligt dråp. Och som sagt, max straffet för det är 4 års fängelse. Jag tror inte ens han får fängelse. BLIR han dömd så tror jag att han får lite böter eller något års indragen licens eller annat fjantigt bajs.
    Så han kan inte bli dömd för ett helt vanligt mord eller dråp? Undrar hur dom kommit fram till det där ofrivilliga egentligen?
    Visst det var inte hans tanke att han inte skulle vakna igen, men han har ju ändå dödat en annan människa hur som helst. 4 år är alldeles för dålig dom för att ha gjort en sån tabbe som läkare.
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-05 23:44:07 följande:
    KOmmer bli sjukt om han får indraget licens i något år och sen får vara läkare igen :S Då kommer nog väldigt många rasa över domen..
    Han kommer nog inte leva så länge till om han får en sån mild dom. Nått fans kommer att bli så argt att det fanset kommer att skjuta honom eller nått.
    Han går ju inte säker så att säga
    Inte ens efter ett fängelsestraff kan han nog känna sig riktigt trygg....
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-05 23:50:31 följande:
    FAn vad besviken jag vart för några mornar sen. Drömde att jag hade en liten dotter som jag hade i famnen eftersom hon sov och vi var nånstans. Och det var så verkligt och jag kände verkligen när jag höll i henne. När jag vaknar och inser att det bara var en dröm fan vad ledsen jag blev.. :(
    Jag hade en liknande dröm när jag väntade Leah eller om det var precis innan jag vart gravid med henne. Vet iaf att den där kärringen som barnens pappa gjorde gravid när han var otrogen var gravid. Jag visste att hon väntade en pojke för det hade hon skrivit i ett brev till barnens pappa och jag hade fått läsa det brevet.

Men jag drömde iaf att hon fick en flicka, min flicka som jag önskade mig. Jag verkligen bröt ihop i drömmen. Jag minns det som om jag drömde det igår....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael