• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-02-04 22:17:50 följande:
    Ofc!
    Hade ju varit konstigt annars
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-04 23:20:33 följande:
    Var är alla? Ingen har skrivit på en timma :O BooBoo sover ju säkert.. Ogabinne har jag inte sett på ett tag. Bevan bara försvann förut eller ? Dock är ni ju online
    Jag stängde av daton och kollade på Djurpoliserna sen gick jag och la mig
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-05 08:48:41 följande:
    God morgon! As we already knew... blir inget gripande av idioten idag. Jag börjar lessna rejält på dessa jävla nyheter!
    Va!? Varför inte?
  • mona83

Igår var det nästintill slask ute och idag fruset. Blir kul att gå utanför dörren :-/

Ledigt från dagis idag, storplanering där.

• mona83

Stegräknaren på igen och nu ska jag försöka nå den magiska gränsen på 10.000 steg under dagen.
    Min våg visar hux flux 10 kilo upp, vilket jag tycker borde visa sig på kläderna men det gör det inte, så kanske fel på vågen.
    Vet att jag vägde mig inne på toaletten på vc för nån vecka sen och så gick jag hem och ställde mig, skiljde nåra kg vet jag....

• mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-05 10:41:24 följande:
    Go Mona! Min stegräknare är redan uppe på 9700 steg. Ska bli kul o se vad den slutar på idag.
    Min är uppe på ca 8000 steg så jag hoppas med hjälp av lite städning att den ska nå upp till 10.000 innan dagens slut.
    Rekordet ligger på ca 36.000 steg för min del. Gick dom innan jag vart sjuk.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-05 11:51:29 följande:
    Så där. Duschen avklarad. Nu blir det Zomig och vila till sjunde himlen, sen när jag mår förhoppningsvis bättre ska jag lufta elementen för första gången i mitt liv. Lyckas jag så kanske jag slipper skaka av köld hemma. Vem vet?
    Lufta element? Behöver man göra sånt oxå? Hur vet om man behöver göra det då?
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-05 12:00:58 följande:
     skönt :D
    Ja det har varit riktigt skönt att vara ledig från dagis, men ja inte på alla sätt och vis förstårs för man har en riktigt grining 4 åring hemma istället....
  • mona83

Nu ska jag börja min städning... kommer senare när mamma och dom varit här och gått hem

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael