Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Tillbaka här igen då.. Nån som saknat? Näähä! Va väl de jag visste

V-ås o shoppat loss. Hem. Fixa käk o städa. Gäster. Äta.
    Gäster har gått. Barn sover. Barnens kusin från Holland är här. Kuligt

Nu ska jag chilla o läsa tråd

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Just ja. Måste varenda jävla klädffär spela MJ på högsta. Är jag den enda dom blir bitter på de. Gah! Bara för han är död så duger han. Så känns de. Klädaffärena ska spela sitt jävla dunkadunkaskit.

Nåja nåja!

O sen är ja bitter på bror som LOVADE att han skulle komma ikväll på julbord. Han sviker mig varenda gång. Jag borde... jag borde.. Slå han.. Eller nåt..

• KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-12-26 12:16:00 följande:
    God jul alla i efterskott  har läst lite bak ,ser att ni har det bra  Usch vilka ljus var inte likt alls och motbjudande tänker direkt på pepsi reklamen då det brann i Michaels hår skulle aldrig någonsin vilja har hans ansikte på nåt ljus oavsett hur likt det var. Kollade okså på 30 års jublieumet i går ,irriterade mig på att jag inte kunde spela in det ,men hittade det ju i bagen ,har helt missat att den fanns där
    Tyvärr så har den i bagen klippt bort massa. T ex Liza.. mfl var inte alls med på skivan.. Dumma dumma bag
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-26 13:25:00 följande:
    Är det bara jag, BooBoo och Brooke som har facebook?? Strax åker iaf mitt dansuppträdande upp där
    Skoj! Det måste jag se{#lang_emotions_laughing}
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-26 14:03:42 följande:
    Vill att mormor ska komma hit nu så vi kan äta, ät hungrig...sugen på ägg, potatis och smööööör.....vet inte om hon har med sig krustader men jag hoppas det! Btw, Kiki hann du läsa mitt inlägg om krustaderna igår?
    Jaaaa förlt! Glömde svara...   Men ja.. Det ska väl gå att göra dom på nå vis..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-26 21:15:21 följande:
    Prutta på honom istället, det fungerar bättre som hämnd! Ingen gillar att bli pruttad på!
    Han kommer bli gasförgiftad
    Dymma han! Bäst han har en bra förklaring..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-26 21:16:17 följande:
    Jag vet fortfarande inte om jag ska se Pearl harbor eller Sagan om ringen help me!
    Men.. Sagan om ringen har du väl sett en mijlon gnger? Säker pearl oxo.. Ta nå nytt ffs
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-26 21:19:58 följande:
    Eller fan, ska man tacka ja till gratis bio.... Eller njäää han kan ju få för sig saker och ting...
    *talk to the hand coz the face ain't listening"
    haha! Försöker han nåt så är det bara o va ICECOLD
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-26 21:30:50 följande:
    det blir halva pearl harbor haha känner inte för att se blodbadet ikväll, bara den romantiska delen
    Kan du inte titta på... ehm .. Hem dyra hem
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-26 21:31:38 följande:
    Jag tror inte ens att jag vill synas med honom liksom.... Jag tycker fortfarande jäkligt illa om honom som person
    Ja du gör det som känns bäst.
    Har han vart med o firat jul med er?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael