Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-25 14:52:14 följande:
    jag ska fråga pappa när det var det skulle ju komma mer snö i flera omgångar också!
    Jag har hört att det ska bli varmare nu...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Det blir nog shopping imorrn iaf. Känns stressigt.. Men vi får åka titidgt o rensa affärena

Har förbrett apelsinris. Ska snart göra mimosasallad. Mina naglar ska bara torka...
    Sen åker jag till ghetto o chillar.

• KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-24 22:21:57 följande:
    Vi är precis hemkomna här från barnens farmor och farfar. Jag fick dom 2 finaste julklapparna av oss alla, en mj tavla motivet från Thriller albumet och en mj en klocka med motivet från bad . En Elvis nykelring, 1 ljusstake, ett set med 3 ljus kommer inte ihåg om jag fick nått mera.... Tobias han fick bla ett trumset Leah bla en kundvagn med 60 tillbehör, blir ju kul att hålla reda på Fick mera än vad jag skrivit....
    Skoj med trumset du
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-24 22:30:00 följande:
    japp, det var väldigt nice. Mj tavlan och kl ska upp på väggen så fort det går . Canvas bägge två som redan är uppspända så bara att hänga upp
    Just ja.. MJtavlan med badmotivet finns i en affär här i byn. Funderade att köpa den till Ville i julklapp. Men jag sket i det..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-24 22:52:14 följande:
    omg det är den från 30 års jubileumet, jag kommer sitta bänkad!! har aldrig sett den hela...måste ta mig i kragen och beställa den där "väskan" med mj-skivor i snart också...
    Den är SÅ bra. När kändisarna sjunger till MJ. Man ser hur rörd han blir. Hur rörda kändisarna är. Jag fäller alltid en o annan tår
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-25 12:04:02 följande:
    BooBoo - Du som gillar Frankis Sinatris, det kommer en dokumentär om honom 20:00 ikväll. Ifall du har möjlighet att ta dig till ghettot d.v.s
  • KikiBoo

Men alltså.. Kan dom inte visa nåt nytt med MJ. Dom har fan alltid visat Dangerous tour runt jul så länge jag kan minnas.
    Ghost vet jag oxo att dom visat..

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-25 16:34:40 följande:
    Tabloid Junk, det vet du väl? 99% av grejer du hittar på aftonbladet och andra nöjesblaskor är bullshit. DET om något har väl MJ's fans lärt sig. Hrm... Nu är vi hemma igen, mätta och glada, godis o fruktförrådet påfyllt, redo för godis på tvn.
    Det är en mkt bra låt btw

Undra varför man köper skvallerblaskor. Var hur länge sen som helst som jag läste en sån.. De gånger man tittat i en, då man t e x är på en pizzeria så står det mkt skrattretande shit, haha!!
    Folk är så lättlurade.
    Så glad att mina två hjärnceller vet hut
  • KikiBoo

Nu drar jag till ghettot o svullar. Syrran skulle visst baka IGEN. Hallonkaka eller var det var.. Sen hade kocken Sam lagat god mat. Lax o grejer. Mmmmm .

So long suckers!

• KikiBoo

Fan! Såg 30th.. Dom har klippt bort massa i bagen Jävla as. Liza t ex, hon är inte med. Och jävlar vilket framträdande hon gjorde. Vilken kvinna. Och vilken slitz

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael