Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

O jag är hungrig nu. Fast inte jättehungrig. Lite hungrig. Men jag tyckte det var för sent o äta massa nu. Men samtidigt blir det inte frulle förrän typ halv elva - elva i morgon. O det är länge o va hungrig. Äh, va fan, jag ska doppa mackor i te.

Dagens I-landsproblem.

• Ogabinne

The upshot of yesterday's meeting -- the D.A. and LAPD made a plan -- the LAPD will place Dr. Murray under arrest on Friday morning, handcuff and book him, then take him to court at 1:30 where he will be arraigned.

Yeah, handfängsel! Feel free att testa elpistolen.

• Ogabinne

Murray hälsade på MJ på Forrest Lawn idag. Kan ni fatta. Fy fan vad äcklig han är.

• Ogabinne

O nu fick Kalifornien precis jordbävning. 6.0 på skalan. MJ är arg. Tror jag.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-04 21:46:36 följande:
    Stod det i vilken del av Kalifornien det var jordbävning???
    Norra.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-04 21:46:56 följande:
    Hur vet du det? Var du där?
    haha ja jag tog en snabbsväng o kollade läget!
    Nä, hörde från en som bor där.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-04 21:44:05 följande:
    Hmm tror han att det ska kännas bättre om han går dit?
    Sympati från världen gissar jag på. Jag väntar på att få se videon de påstår sig ha av hans besök.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-04 21:57:45 följande:
    Hmm, ingen kommer att ge honom sympati, iaf inga Mj fans. Är väl bara hans patienter, nära och kära som gör det iofs...
    De hade en undersökning för några månader som löd "skulle du lita på Dr. Murray som din läkare". Tusentals röstade, och ställningen slutade 96% VS 4%. Ni kan ju gissa vilket som var Ja och vilket som var Nej.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-04 22:10:35 följande:
    Det svider under näsan på mig!Ville bara berätta det.
    Kom ska jag blåsa.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael