Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Jaha, nu ska han lämna in sig själv kl 1.30 PM idag ändå. Jag börjar bli rätt trött på detta hattande. Hur ska de ha det?

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-05 19:17:00 följande:
    hahahahahahahahahahahahhaha! Är jag irriterande?
    Nej du är SUPERintressant honey! Tack vare dig vet jag nu hur mkt vatten mitt hyreshus gör av med per år, det hade jag aldrig vetat om det inte vore för dig. Tack!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-05 19:20:41 följande:
    meh!Näru.. låt mig tänka nu.. Tror det var nån gång på 1800 talet.. två snubbar som blrjade säga Hej till varandra. Vikingarna sa tydligen Hej..Nåväl.. Typ.. öhm.. Lngt senare.. In på 1900 talet så börjades ordet Hej användas flitigt..Det lärde jag mig på p3
    Bra. Då ska jag berätta för mina kompisar att eh, öhm, en typ viking ehm, 1900 talet, öhm, ja, och så kom ordet HEJ till.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-05 19:26:28 följande:
    hahaha Känns bra att göra nytta i denna tråd när resten bara snackar en massa skit ...
    Ja jag tycker skit och ibland kan man skit och vet du idag skit och i morgon också skit och dubbelskit på alla andra som bara sa skit och jag fattade inte ett jävla skit.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-05 19:27:25 följande:
    JAPP!  Du kommer låta så smart .. Dom kommer tycka du är SÅ cool
    dom tycker redan att jag är cool för jag är SKITcool!
  • Ogabinne

Äh, Bruno och fåniga tansvestiter kan ni hålla för er själva.

• Ogabinne

Skulle inte ni gå på galan typ 4 dagar senare? Vad ska ni göra 27?

• Ogabinne

ja mc var med i precious. o jag säger ju att du måste seeee deeeeen! :-d

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-05 23:33:33 följande:
    Men alltså är man helt säker på att han döms för ofrivilligt dråp?  Eller blir det automatikst den domen om han överlämnar sig själv?Hade ju liksom varit jätte lätt för alla mördare att erkänna att det var ofrivilligt dråp när dom mördat nån och överlämna sig för att få en mildare dom.... Ni fattar hur jag menar hoppas jag
    Nej ingen vet ännu om han kommer bli dömd eller ej. eller vad påföljden blir om han blir dömd. Däremot kommer han bli anklagad för ofrivilligt dråp o rätten. Inte frivilligt dråp eller mord. Bara ofrivilligt dråp. Och som sagt, max straffet för det är 4 års fängelse. Jag tror inte ens han får fängelse. BLIR han dömd så tror jag att han får lite böter eller något års indragen licens eller annat fjantigt bajs.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael