Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-05 23:03:28 följande:
    usch då =(
    :/
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-05 23:05:29 följande:
    åh va gott det skulle vara med ett fräscht äpple nu!
    typiskt att jag satt in tandskenan och borstat tänderna..
  • Bevabus

God natt här med

• Bevabus

Åh nej...jag får den dumma idén att kolla om Bondi Rescue finns på DVD och nog fan gör den det!!! Nu måste jag göra upp en budget för att se när jag kan köpa den men tänker nog bara köpa säsong 1 och 2 till att börja med...verkade vara rätt billiga grejer iaf...
    Men ska avvakta ett tag. Så jag har lite extra cash över. Det har blivit alldeles för mycket köpande på sista tiden.
    Men NU äre sovdags!
    God natt ...igen.

• Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-06 09:53:41 följande:
    Jaha ja, nu när Svante verkar bra i magen, inga morötter har han fått. Har däremot gett honom lite broccoli två kvällar i rad.Nu har han börjat kli bort päls på huvudet, precis på dom där två bulorna som väduren har på huvudet.Pengar till vet har man ju den här tiden på månaden, not....Han har inte mjäll iaf och jag har inte sett att han kliar.Men han måste ju göra det eftersom han tappar päls där, inga mängder iofs. Mamma och dom hade en flaska med nått gojs, men jag kommer inte på vad det heter. Dom använde det på sina marsvin och kaniner när dom tappade päls...
    Men det är ju fälltider nu, det är väl bara vinterpälsen han tappar? Det gör min Linus nu iaf
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-06 11:16:17 följande:
    Men tappar han så mkt att det blir en kal fläck? Det finns ingen päls på ett ställe där... Dt synsiofs inte så mkt, men jag tycker det ser ut att bli större och större för varje dag som går. Har varit så nån dag eller 2, hållt koll på det.
    Aa det hände ett år faktiskt att han fick en kal fläck på huvudet haha vi kallade honom för den "skalliga gubben" då trots att han nästan bara var en bebis.
    Men om du ser att det blir sår och sånt, så rekommenderar jag att du ringer en vetrinär.
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-06 12:26:41 följande:
    Hörrö Bev.. Du glömmer väl inte att rapportera i tråden vad du stoppar i dig
    Tänkte att ni kanske skulle tröttna efter ett tag
    Men här är det jag ätit hittills!
    En tallrik med banan och fil. Dessutom så råkade jag hitta lite julgodis som står kvar i en burk, så det blev ett par stycken såna, men dom var små iaf
    I vanliga fall så hade min frukost kanske bestått av donken eller så hade jag gått till konsum och köpt nå jätteonyttigt som godis eller glass {#lang_emotions_surprised} illa illa....såhär illa har det inte varit sen jag var typ 12 år! Då var jag jätteonyttig. Sen dess har jag blivit bättre, men det är dom senaste månaderna som jag har börjat äta skräp igen.
    Känns skönt att vara på det rädda spåret igen, även fast det bara pågått i tre dagar
  • Bevabus

Haha han fick en kal fläck på huvudet om du prövar att dra lite löst i pälsen runt omkring fläcken så kan du se om det finns lös päls där. Om det gör det så är det troligen bara vinterpälsen som åkt av. Men jag skulle vänta och se om det blir värre, men det tror jag inte det kommer bli

• Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-06 13:32:40 följande:
    Och sen skulle jag ALDRIG ha skrivit att Svante var bra i magen för jag fick tvätta hans rumpa i morse igen
    haha min ninis var också skitig i rumpan, men han har börjat klara att rengöra sig där själv nu .....thank god
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael