Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2010-01-06 14:12:32 följande:
    Det hjar jag faktikst inte testat att göra. Smart
    Jag brukar hjälpa Linus med att dra av päls när han fäller, för annars så kliar det så mycket på honom och han får det i näsan. Jag drar ju inte hårt såklart, utan bara det som sitter löst men jag brukar få sitta där i typ 20 min ibland, man blir beroende haha kan säkert sticka en tröja av all päls jag har tagit av honom! Och det är bara på EN vinter! Jag brukar lägga oälsen jag tagit i hans bur så blir det lite mjukare. Men det åker ju bort när man städar buren såklart.
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-06 14:19:28 följande:
    Som jag skrev i sista svaret, är bara nåra få hårstrån som följer med. Kanppt att man ser att man har fått med något alls...
    Då har nog all päls som ska trilla av där, trillat av Det faller ju bit för bit så att säga, så man plockar tills det tar stopp. Men eftersom att ett par hårstrån följde med så tror jag att han helt enkelt bara fäller, för annars skulle du knappt fått tag på nå päls alls. Den sitter som sten
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-06 14:47:19 följande:
    Första gången jag varit med om att han blivit helt kal av att tappa vinterpälsen om det nu är den. Men känns som att det är lite fel årstid att fälla vinterpälsen med tanke på vädret ute. Men det vet ju iofs inte Svantes vinterpäls eftersom Svante bor inne
    Linus släpper hår lite när som helst under vintern numera så släpper han dock nästan inget eftersom att han är innekanin. Förut bodde han ute på vintern och då blev ju skillnaden jättestor. Samma sak händer ju även i slutet på sommaren när dem förnyar pälsen. Fast det kan hända egentligen vilken tid som helst på året, klimatet har ju varit helt tokigt nu och kaninerna anpassar sig efter kylan. Inte konstigt att stackarna blir förvirrade när det är varmt ena stunden och kallt i nästa
  • Bevabus

Åh champinjoncrepes till lunch för den som antecknar

• Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-06 16:35:40 följande:
    Hello! Nu är jag här. Har varit hos brorsan och diskuterat mammas 50 års present.. Vet inte om man kan säga det här, men vi ska ut och resa =) hehe.. Om ni tittar på Top Model så får ni se vilken stad vi ska till :D Går på tv3...
    varför kan du inte säga att ni ska ut och resa?
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-06 16:44:57 följande:
    mamma kanske ser när ajg sitter här.. Men vi ska åka till London =) Ska till madame tussauds, och lite annat =)Vi har inte en aning om vad mamma kommer säga om det :O vi ska vara där från fredag till tis men vi åker 30 april - 4 maj=)
    okej nice! jag och syrran ska också till london nån gång i år hade vi tänkt...får se om det blir före eller efter grekland-resan i sommar
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-06 16:58:58 följande:
    Okej.. Min polare vill till London, men jag kan inte följa med henne för jag har inte dem pengarna. Men jag ska samla på mig pengar till londonresan för det finns ett varuhus en stor affär med flera våningar som finns jättebilliga kläder på, minns inte va de heter nu men har för mig att det heter Prime eller nått sånt..
    London är ju så billigt som tur är, behvös inte så mkt pengar för att åka dit. Men sen vill man ju ha en del cash att göra roliga saker för också.
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-06 17:13:07 följande:
    nja så billigt är det inte...
    Haha herregud jo! England ligger ju så nära, kostar inte ens ett tusen att ta flyget dit..
    Jämfört med Grekland så är det rena rean.
    Jag har vänner som åker dit flera gånger per år!
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-06 17:18:20 följande:
    Jag tänkte mer på att vara där och sånt, inte själva flygresan. Den är inte alls så dyrt men det är dyrt i London..
    Mjo, sisådär, jag tror inte det är superdyrt, men inträde på ställen tror jag kan vara dyrt
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-06 18:43:36 följande:
    Men klart man måste unna sig lite efterrätt efter frullen Så vad ble det till lunch då? Och middag? ... Oups.. Glömde.. MELLIS oxo
    Blev champiscrepes till lunch kvällsmat blev inge...än så länge, för jag är mätt ifrån lunchen haha! Så blire när man vaknar sent
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael