Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-02-05 18:27:28 följande:
    Undrar förresten vart den där kvinnan är som tittar in här då och då...Jag skrev ju i hennes gb men har inte fått nå svar. Jag ser henne skriva i andra trådar då och då. Skumt
    Jag är säker på att hon bara vill ha läsare till sin blogg som för övrigt var väldigt skittråkig att läsa för ngn som inte känner henne. Jag tycker det är riktigt uselt att fiska på det viset. O skriver hon igen kommer jag säga vad jag tycker för givetvis är hon välkommen att skriva om hon faktiskt är intresserad av denna tråden, men uppenbarligen är hon det inte o då kan hon låta bli.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-05 18:28:03 följande:
    Dra igång spotify och lite Elvis kanske... Eller kanske Mj.... Jag har fortfarande lika svårt att fatta att Mj hade sån underbar röst... Kom på det härom dagen när jag spelade Mj med handsfreen när jag hämtade Tobias.Det bara dök upp " Jösses den här karln har den mest perfekta rösten". Och det har jag väldigt ofta tänkt  på, hur underbar den är
    Håller med. Aldrig hört på maken någon annan med en sådan perfekt röst. Man hör liksom hur rösten bara flyter ut helt perfekt. Som ett litet puffigt rosa moln som bara flyter ut helt underbart och vackert. okej, jag kanske ska sluta med dom där pillerna.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-05 18:29:55 följande:
    Yay Mona, we did it
    O givetvis sker det historiska ögonblicket när jag inte är hemma!! I vanliga fall är ni tysta som små möss när jag inte är här men idag skulle ni givetvis ordkräkas kaskader. Pilutta er!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-05 18:30:56 följande:
    Jo den var väldigt unik
    Är Är Är! Kommer aldrig försvinna. Kommer aldrig vara "var".
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-05 19:03:09 följande:
    Det är under en hel dag ja, men då är 2 promenader på ca 1.5 inräknade i dom stegen. När vi var och gick i sthlm en hel dag i sommras kom jag oxå upp i den summan....Men jag har hört att man ska ha den på sig hela dagen för alla steg man går räknas ju faktkist
    Jo visserligen gör dom ju det.

Fast jag känner att stegen jag tar mellan datorn o tvn liksom inte bränner ngt. Så då tycker jag dom inte räknas.
  • Ogabinne

Så, nu har jag läst ikapp. Kommer ihåg i somras, då räckte det med att man stack iväg o handlade ett par timmar så fick man sitta o läsa ikapp 10-15 sidor när man kom hem. Idag går det fort.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-05 19:08:07 följande:
    Äsch då, dom bränner på sikt
    Hahaha Mona - den sanna optimisten!
  • Ogabinne

Förresten så har jag nog världens bästa "svärmor".

Efter middagen sa jag att vi skulle åka in till stan för att köpa lösvikts-geisha. Då säger hon att det finns i affären nedanför henne så vi behöver inte åka till stan. Är du säker frågar jag, ja svarar hon för hon hade köpt det nu i veckan.

Så vi gick ner och nej det var slut. Hon ringde när vi stod i kassan och frågade om jag hittade o jag svarade att det inte fanns idag.

"Eftersom jag lurade ner dig dit nu så åker jag in till stan o köper en påse och kommer ut med om en stund. Puss hej."

Hahaha!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-05 19:11:08 följande:
    haha eller hur, jag tror vi har blivit gamla
    Eller tråkiga. Vi har iaf blivit färre. Typ hälften, minst. Nu är vi 5 aktiva pers som fått ihop över 14000 inlägg. Det är nog rekord på så få medlemmar tror jag.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-05 19:13:44 följande:
    vet ni vart ordet HEJ kommer ifrån?
    Så ja. Nu börjas det igen. Dagens intressanta "vet ni".

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael