Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Åh, äntligen fick jag sniffa.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-04 11:06:21 följande:
    Och jag har träningsvärk...på ENA sidan av ryggen :S haha hur lyckas man få det att bli så?
    O jag har träningsvärk i diafragman. heter de va? Mellangärdet? Va fan heter det där revbenen går ihop i mitten av bröstkorgens slut? D'är har jag iaf träningsvärk. Så, de omvända situpsen tog iaf igår. Skönt skönt.

Haha jag kan också få träningsvärk på bara en sida. Ibland tränar man knas.
  • Ogabinne

Nu försvann lillebrors pappa med kidsen till affären. Vad tyst och skönt det blev.

• Ogabinne

Storebror precis medans han pekade på en bild på MJ

"Han är väldigt snygg du. Han är blixtersnygg."

Ehum.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-04 15:23:39 följande:
    Ogabinne, vet du vaaa? Du är också blixtsnygg
    Hahahaha va du e snäll. Du är inte så pjåkig du heller.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-04 16:00:28 följande:
    Har du sett detta bev? Tänkte du som gillar cirque du soleis Alltså.. my my my...
    " target="_blank">

Woah! Jag hatar cirque de soleil. Jag får allvarliga störningar när jag kollar på dom.  
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-04 16:06:57 följande:
    Nä va kul! Jag har sett såna här rutiner förut, men inte exakt detta. Visste inte att dem hade varit hos Ellen
    Jaha det var ellenklippet som jag misstänkte. Öppnade inte länken. Såg dom på ellen igår. O jag står fast vid att dom är inte mänskliga. Hahaha! Man kan inte springa runt sitt eget huvud och vara mänsklig på samma gång. Spritt omöjligt.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-04 16:09:42 följande:
    Dom är bäst ju jag vill vara med i deras föreställningar!! Ryser av harmoni och fascination när jag ser dem
    Nej. Jag ryser av äckelkänslor. Jag tycker dom är äckliga.
  • Ogabinne

haha jag visslade sånger för storebror o han gissade på vilka sångerna var. Han tog Beat it på 2 sekunder.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-04 16:14:06 följande:
    Springa runt sitt eget huvud, hahahahahahahahaha!!! Det låter verkligen helt sjukt!!!!!!
    Hahahahahaha jag vet, dom GÖR ju det! O det ser lika sjukt ut som det låter.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael