Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Jag hejade på BWO förra året jag. Men det var det inte många fler som gjorde.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-06 15:26:32 följande:
    Det enda jag gillade med hennes låt var när hon gick upp i de där superhöga tonarterna "hi haho ha ha hi hi haaaa"...eller hur det nu blir Det tycker jag är coolt, för då är det BRA opera. Men i övrigt så fattar jag inte hur hon kan vara en sån berömd operasångerska....jag tycker inte hon sjunger vackert....Och låten var väl helt okej, den blev rätt häftig när jag hade lyssnat på den ett par gånger. Men verkligen INTE det bidrag som vi skulle skicka till ESC
    Ja visst. Nej, det där var inte alls en Eurovisionvinnare. Huvudvärk för fan.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-06 15:27:56 följande:
    does*...jag kan inte skriva...var först på väg att skriva "dose" också
    How those it stand me Bev idag?
  • Ogabinne

Vi får väl se vad det blir i år då. Kanske Sjögren kommer med sin smörsmickersång.

• Ogabinne

iiiiiiiii looove Euuuurooope! Oh Christer, you're so HOT!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-06 15:30:44 följande:
    You speak Greek young lady?
    Öh, nej?
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-06 15:32:42 följande:
    Oh he sure is.. Puss o kläm på han
    Hahahahaha usch.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-06 15:33:15 följande:
    Åh fy fan, den låten hade jag förträngt Min mormor är så söt. Hon älskar verkligen Sjögren så vilken låt han än sjunger så tycker hon att han ska vinna, haha
    Hahaha Min mormor älskade också honom, spelade jämt honom hemma. Så varje gång jag hör honom tänker jag på min mormor. Nått gott för han tydligen med sig iaf.

Kan tänka mig alla 50+ tanterna som satt o dregglade över skärmen förra året.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-06 15:45:18 följande:
    ikväll? Skulle preciiiis resa mig o göra lite nytta medans lilleman är vaken.
  • Ogabinne

Mona: Du måste vara aktiv hemma. Jag har gått 36 steg sen jag kom hem.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael