• Brooke
    mona83 skrev 2010-01-19 21:32:05 följande:
    Nu är jag är... Sista gästerna gick vid 20.Vart en aningens förvånad över barnens pappa ikväll kan jag säga... Ungarna har ju så klart ingen aning om vem han är men dom klättrade på honom och läste bok ihop. Han betedde sig som en pappa. Trodde inte han kunde sånt. ´Men tyvärr så innebär det inte att dom kommer träffas oftare....Och som jag skrev tidigare, Tobias fick 4a par strumpor + en tröja av honom... Då hade han väl kunnat köpt ett par byxor till tröjan istället.... Vad otacksam jag låter :-/
    men strumpor använder man så mkt så att man har hur mkt som helst ju.. Tkr oxå att han kunde köpa byxor..
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-01-19 21:54:40 följande:
    Tror att Tobias redan hade 20 par strumpor. Därför känns 4 par strumpor till så onödigt. Hade han haft dåligt med strumpor då hade jag blivit jätte glad över dessa strumpor. Aja Tobias vart iaf glad eftersom det var Cars strumpor...Men byxor, det börjar han få dåligt med så hade han fått byxor istället då hade lilla mamma blivit glad
    Att du inte sa det till Tobias pappa då, att han har dåligt med byxor..
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-01-19 22:07:56 följande:
    En busschaffis hade roligt åt mig idag...Var sena till bussen när Tobias kulle hämtas från dagis så när jag såg bussen komma började jag springa med vagnen i snöslasket. Jag tänkte att fan jag chansar och ser om vi hinner med annars får vi gå.Han hade tydligen sett att jag sprang när han körde förbi för när jag kom flåsande till busshållplatsen så stod härn där och väntade på mig.När jag kommer fram för att dra busskortet flinar han åt mig och säger ja nu behöver du inte träna mer idag, stackare. så skrattade han lite.Nej det behöver jag inte var det jag lyckades flåsa fram till svar...Åkte med samma chaffis tillbaka sen när jag hade hämtat Tobias, hgan kände så klart igen mig och sa hej igen och flinade lite. Han tänkte nog på kig som kom springades med vagnen. måste ha sett lite kul ut...
    haha =) Snällt av honom och stanna och vänta iaf =)
    mona83 skrev 2010-01-19 22:13:28 följande:
    Men jag ska inte klaga, han kom iaf. Har han firat Tobias 2 av 4a gånger iaf . Jag trodde nästan han skulle dra sig ur under dagen för han brukar göera det ganska precis innan...
    Men lite synd och dåligt att han inte finns där för barnen och bevisar att han är deras pappa.. Det är bra att du inte säger något att han är deras far för då skulle Tobias ha massa förhoppningar och sådant, och skulle bli besviken. När jag hör denna "historia" så tänker jag på lier lier med Jim Carrey han son önskar att hans pappa inte kan ljuga på en hel dag..
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-01-19 22:27:38 följande:
    Ja jag tyckte att chaffören var jätte snäll som väntade på mig. Han har ju ändå en tidtabel att följa...Jag känner att jag inte kan kalla honom för pappa för han är ingen pappa för barnen. Som det är nu beter han sig som en sperma donator bara. En pappa finns ju där...Hade han varit en pappa hade han inte behövt frågat vad Tobias önskade sig för han hade ju vetat det eftersom han han hade träffat honom och känt honom och vetat vad han tycker om. Han hade heller inte behövt fråga efter stlk på strumpor eftersom han hade vetat det då. Han hade vetat det jag vet om Tobias...
    Ja men verkligen..
    Tkr han beter sig som ett jävla as. Ursäkta mitt språk men jag tkr verkligen det.. Skulle säkert skälla ut honom om jag såg honom irl.. USCH man gör inte så mot barn alltså..
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-01-19 22:49:21 följande:
    Nej du behöver inte ursäkta ditt språk . Mina smeknamn har varit bra mkt värre .Nej man gör ju inte det, men det kommer slå tillbaka på honom sne när barnen är äldre.
    Ja men verkligen, hoppas han får tillbaka så det skriker av det av Tobias när han blir äldre och vågar säga vad han tkr =)
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-01-19 23:08:31 följande:
    Han kommer att få av Leah med. När dom blir så gamla att dom börjar vilja ha kontakt med sin pappa och han hela tiden sviker dom då kommer dom att be honom fara och flyga...När dom blir så pass gamla att dom förstår menar jag, vilket säkert är när dom blir en 10-13 år eller så
    jaa. men jag tror att Tobias ryter ifrån mer, fast Leah kan ju överraska.. hehe
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael