mona83 skrev 2010-01-19 22:07:56 följande:
En busschaffis hade roligt åt mig idag...Var sena till bussen när Tobias kulle hämtas från dagis så när jag såg bussen komma började jag springa med vagnen i snöslasket. Jag tänkte att fan jag chansar och ser om vi hinner med annars får vi gå.Han hade tydligen sett att jag sprang när han körde förbi för när jag kom flåsande till busshållplatsen så stod härn där och väntade på mig.När jag kommer fram för att dra busskortet flinar han åt mig och säger ja nu behöver du inte träna mer idag, stackare. så skrattade han lite.Nej det behöver jag inte var det jag lyckades flåsa fram till svar...Åkte med samma chaffis tillbaka sen när jag hade hämtat Tobias, hgan kände så klart igen mig och sa hej igen och flinade lite. Han tänkte nog på kig som kom springades med vagnen. måste ha sett lite kul ut...
haha =) Snällt av honom och stanna och vänta iaf =)
mona83 skrev 2010-01-19 22:13:28 följande:
Men jag ska inte klaga, han kom
iaf. Har han firat Tobias 2 av 4a gånger
iaf . Jag trodde nästan han skulle dra sig ur under dagen för han brukar göera det ganska precis innan...
Men lite synd och dåligt att han inte finns där för barnen och bevisar att han är deras pappa.. Det är bra att du inte säger något att han är deras far för då skulle Tobias ha massa förhoppningar och sådant, och skulle bli besviken. När jag hör denna "historia" så tänker jag på lier lier med Jim Carrey han son önskar att hans pappa inte kan ljuga på en hel dag..