• Brooke

Hello! NU är jag här.. Efter en massa besök och äta smörgåstårta JIsses. Har ätit tre bitar när jag bara brukar äta en :S Är inte så förtjust i smörgåstårta men idag var det såå gott =)

Första besöket var av mammas jobbarkompisar dem kom efter kvart över elva eller något sånt, sedan kom det två till från hennes jobb, sedan kom en annan gammal jobbarkompis. Sen så kom det en till så det var 6 jobbarkompisar och en gammal dårå.
    Sedan kom min bror och hans tjej, sen kom min moster och mormor och kusinen, sen kom min brors pappa och hans tjej. Under denna tid så har det ringt rätt mkt, både släkt som grattat mamma och sedan Boxer och Eon.

Och det har kommit ett blomsterbud, och mamma trodde det kunde ha varit från hennes chef, men det var från killen som vi har köpt Rav4orna av. Han har varit jättegullig sen mamma krockade. Då fick hon blommor av honom, verkligen snällt av honom =).

Men hon vart JÄTTEGLAD över presenten från mig, brorsan, pappa och brorsans tjej. Vi har ju gett henne en resa till London. Pappa tänkte att det kommer bli dåligt och att mamma inte alls kommer bli något nöjd eller glad över resan. När hon skulle öppna paketet så vart jag skitnervös för vad hon skulle säga och vad hon tyckte om den. Men hon vart jätteglad. Hon frågade om ALLA skulle vara med och naturligtvis ska vi följa med för hon hade nog blivit besviken om det bara var hon och pappa. Men hon blev glad =)

Då kan man iaf pusta ut för det och känna att man kan längta. Nu gäller det att hålla i pengarna så man själv kan få med sig lite fickpengar så man slipper förlita sig på mamma och pappa hela tiden.

På lördag blir det att kanske åka in för att hämta min kusin och hennes dotter eftersom hennes dotter blir lätt åksjuk. Men vi får se hur det går. Jag behöver inte dricka, mamma och pappa vill ju helst dricka iaf mamma sa det så då ska hon få göra det. Vi ska nämnligen ha middag med den närmaste släkten efter klockan fyra kommer dem. Men om jag ska hämta min kusin och hennes dotter åker jag nog runt kvart i tre för att inte behöva stressa om det är dåligt väglag. Jag måste ju åka in för att verkligen känna på det hala väglaget eftersom jag måste ju lära mig att köra i alla väglag och väder. Så varför inte börja lite smått som jag redan har gjort, känns som om jag behöver sitta rätt mkt bakom ratten för att lära mig saker och ting och känna att jag kan slappna av när jag sitter i bilen.

Ska nog snart gå å sova eftersom jag ska upp tidigt i morgon =( Ska på ett möte i morgon med min jobbcoach(stavning?) och då får vi se vad som ska sägas på det, eller om vi ska gå till ett företag och prata med dem om min svårighet och se om dem kan hjälpa oss för att få ut en utredning. Måste fråga henne om det kommer kosta något.

Btw har jag berättat att min Nikon Coolpix kamera har gått sönder helgen innan julafton hade jag sönder den ju, det har jag ju berättat. Men vill ni veta hur mkt den skulle kosta om jag skulle laga den??

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael