Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2010-01-01 21:17:21 följande:
    Men hahhahha Vilken snygging
    Här har du trailern

Fast du kanske redan vet filmen nu
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-01 23:54:56 följande:
    Suck va jag blir trött på folk som tycker hundar ska avlivas så fort minsta lilla grej händer. Hänger i en tråd nu där en person kallar alla hundar för "lömska" och säger att alla hundar hon träffar på visar "ett intresse" för hennes barn som att dem vill attackera. Jag försöker verkligen att hålla konversationen på en mogen nivå, men gud så svårt det är när man sitter bakom dataskärmen och skrattar rakt ut hahaha Kiki, är Iggy lömsk????
    Iggy är lömsk
    Haha! Ärå..  Han har inte gjort nån illa eller visat tecken på att han vill attackera. Fast, en gång sparkade en full kille upp porten där iggy låg. Iggy flög på han o bet han.. Så han fick ju skylla sig själv som gjorde inbrott. Men det är ju vårt fel om Iggy biter.
    Viktor sprang iaf efter killen för o kolla läget.. Ingen skada sked.
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-01 21:07:59 följande:
    nej men åhh vad jag vill se den! du får berätta sen hur den var, verkar jätterolig
    Alltså.. Till att börja med så är den inte spec barnvänlig, haha! Barnen var ju vakna.. Så efter en timme fick vi nog. Fick hålla för ungarnas ögon samtidigt som vi skratta åt galenskaperna..
    Ja mena.. Sexscenerna, haha! Fifan! Ok.. I Bruno så var det inte lika öppet som i Borat där man fick se ALLT. Om du sett den o "sexscenen" ? ÄCKLIGT så man vill spy, haha!
    Nu var analhålen and so täckt med en svart prick But still.
    Bruno är gay o vill bli känd. Men får sen för sig för att bli känd måste han bli straight..
    Måste se klart den nån dag.. Men se den
    Men att Sacha vågar göra såna här filmer, haha! Jisses
  • KikiBoo
    MuSiCLoVeR skrev 2010-01-02 13:15:34 följande:
    Njaa...inget lockar just nu faktiskt, trist trist trist, vill bara dra något gammalt över mig och att alla ska glömma bort mig
    I know the feeling...
  • KikiBoo

Vi ska ge oss ut snart.. Det snöar som bara den.
    Vikke är hemma på lunch. Imorrn är sista jobbdan. Sen är han ledig hela januari.

O vet ni.. Jag är oxo söt. Sådesåååå

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-02 12:53:21 följande:
    oh my god, är den SÅ detaljerad?? hahah jösses, jag måste ta och se den nån dag så jag fattar vad alla pratar om
    Ja man får se.. om det nu är brunos penis, göra helikoptern. En snopp som tar upp hela tvrutan.. Pretty.. öhm...  vackert
    Coolt oxo att svensken som är med, glömt hans namn, får till det med Bruno. Men det får man dock inte se.
    Dom visar bara från att dom vaknar upp i sängen tillsammans med en massa sexutstyrslar på sig, hahahahaha!
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-02 13:39:32 följande:
    Jag har ju bara sett din tunga i min brevlåda, men säger du det så får vi lita på det.
    Men men.. Jag drog ju upp tröjan o gned mot dörrn oxo.. Såg du inte i kikhålet då bröstvårtan smög sig förbi?

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-02 13:48:08 följande:
    Denna underbara unge! Han säger till mormor vad hon ska skriva till mig på msn. Han: Hej mamma Jag vill faktiskt att du kommer och hämta mig, och sen hörs vi sen. Jag ska prata med dig sen. Och de har snöat idag. Jag har köpt godis och lite.....och sen har Moja kommit hit. Sen var det inget mer. Hejdå Jag: Hej söte! Ska du komma hem idag? Han: nej jag vill inte det för jag ska sova en gång till hos mormor. Och sen har ...sen faktistkt har vi gjort ngt kul o gått ut med moja o mormor och sen var det inge mer, Hej då Älska dig Love you Jag: Vad roligt ni har haft det. Ringer du mig sen? Älskar dig också! Han: jag älskar dig oxå och jag älskar dig mest i hela världen o love you älskar jag dig så mycket i hela staden och hela amelika Mammahjärtat smälter!
    Men oooow!! Vilken underbar o härlig unge du har
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-02 13:49:12 följande:
    Jag var nog för upptagen med att fånga dreglet genom brevlådan så du inte skulle sabba min dörrmatta! Fan, när kommer du nästa gång?
    Inom en snart framtid.. Du lär nog höra en duns
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-02 14:03:15 följande:
    MEn va fan BOOBOO, är du GALEN eller? 112 NYA FOTON PÅ BDB? ÄR du galen??
    haha! Du behöver inte titta La i alla bilder från jul o nyår. Var över 200 bilder.. Tänk om jag lagt upp alla du
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael