Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-03 12:38:02 följande:
    Nej, jag behöver plugga.. Så jag hoppas vi kommer hem i tid.. Vi ska åka mellan 15-16..
    Sätt fart o plugga nu d i två timmar eller nåt.. Skönt med en middagspaus sen
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-03 12:45:09 följande:
    ska titta klart på en film jag tittar på.. Sen ska jag ner och tvätta håret eller om jag ska duscha hela mig..
    Teorin är väl viktigare än film. Du verkar titta på film 24seven
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-03 12:47:04 följande:
    haha! knappt det tror jag tyvärr, blaa.....åh nu skulle det fint med typ jordgubbar eller nåt...en tallrik med en massa fräscha bär och frukter och vaniljglass....
    Oh! Gott! Har man noll sug så funkar alltid nån fräsch frukt Skicka syrran till affärn
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-03 12:48:09 följande:
    Åh jag är så kär i "The man who can't be moved"...har ni hört den låten? Rätt ny. Var med i Victoria's secret fashion show. Den är såå romantisk. Jag vill att en kille ska skriva en sån här låt till mig
    Den lär jag ju ha hört när jag tittade på modellerna Men jag kommer inte alls ihåg den...
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-03 12:49:53 följande:
    Ja tänk om man fick de..
    Vad tittar du på?
    Blir du inte lite ofokuserad om du sitter här inne på FL när du tittar på film?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-03 12:54:57 följande:
    skickar på msn
    Och jag kände igen den
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-03 13:12:55 följande:
    The Script? "Cause if one day you wake up and find that you're missing me, and your heart starts to wonder where on this earth I could be" Den släpptes för 2 år sedan om vi tänker på samma låt.
    Två år sen? Så länge sen.. Jisses! Jag har hört den på radion många gånger.. Men inte att den var så gammal. Ett halvår kankse
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-03 13:29:26 följande:
    Nu är klockan mycket, och det är dags för frulle. Vad ska man äta, om inte vetebulle? Av bulle blir man törstig, dricka ska man ha. Ett stort glas med cola, det blir nog bra. Att rimma till sin frukost, är det inte många som gör. Ni tycker väl att frukostrim, det har man inget för. Men se att Binne var poet, det visste ni ej. Tänk en dag, kanske jag rimmar om dig.
    Hahahahaha
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-03 14:40:08 följande:
    Hörrni förresten! Har ni inte sett Precious, gör det. Jag har hört så otroligt mycket om den, alla har sagt samma sak. En otroligt jobbig film, men otroligt viktig. Och efter att ha sett den igår, med tårar, ilska, och förbannelse, måste jag säga samma sak. Se den!
    Känner igen namnet..
    Berätta om filmen.. Lite kort.. Om du vill
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael