Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-13 20:40:45 följande:
    Åh, let me join you!
    När man väl har börjat lyssna så går den på repeat, den är så beroendeframkallande {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_laughing}
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-13 20:47:37 följande:
    Åh dit är det ju skit länge
    Vi får räkna ner varje dag
    Idag är det 49 dagar kvar tills den 3:e mars haha.....du har rätt...det är riktigt jäkla länge, men vi får underhålla oss på andra sätt tills dess
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-13 20:50:00 följande:
    Det är den. Det är så svårt att beskriva den låten tycker jag. Den funkar typ till alla humör. Dels är den djup, den är sorglig, samtidigt som den gör en på glatt humör med sin lätta melodi. Den är behaglig liksom.
    Ja jag tycker den är otroligt romantisk!!
    49 dagar kvar till True Blood Säsong 2
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-13 21:04:28 följande:
    hmm 49 dagar.... Då är det as länge tills den 24 mars ju . Jodå dagarna lär ju gå. Jamuari är snart slut
    vad händer den 24 mars?
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-13 21:10:20 följande:
    Visst är den. På Tuben kommenterar folk att det låter som att han väntar på sin hora. Mottes i gathörnet. Hahahahaha. Oj vad jag sätter tummen ner på alla idioter som inte ser äkta romantik när det är upptryckt framför näsan på dom.
    haha men gud så folk snackar
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-13 21:46:29 följande:
    Då är det konesrt dags i norrköping. Killer Queen
    Ahaa oki
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-13 22:07:58 följande:
    Jag har försökt det dära med gym. Men det tar tid att ta sig dit, och att ta sig hem och hela träningen blev en jobbig process så det slutade med att jag slutade gå dit. Nu när jag åter fått igång hemmaträningen är jag skitglad, då kan man träna när man vill. Jag älskar att träna med min egen kropp och inte massa maskiner.
    Samma här, tycker det är aptrist att träna med maskiner...trivs bäst med att göra övningarna som jag får på dansen under styrketiden och uppvärmningen och då bligger vi ju bara på golvet och gör en massa rörelser
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-13 22:15:42 följande:
    Ja visst är det. Det jag dock väldigt gärna skulle vilja ha är ett löpband, eftersom jag inte kommer ut på promenader så lätt med barnen. Jag älskar powerwalks när barnen är på dagis, då brukar jag gå till dagis när jag hämtar dom eller hem när jag lämnar dom, men det gör jag inte i detta vädret. Synd att de kostar flera tusen.
    Ja det är svindyrt med löpband :/ men det kan du kanske ha råd med nån dag
    Jag är lite rädd för såna faktiskt haha! Jag fick se tillräckligt med killarna på gymnasiet som satte löpbandet på högsta fart och sen la sig ner och for in i bänkar och grejer.....de bara reste sig upp, skrattade och gjorde om det. *Suck*
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael