Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-06 19:05:56 följande:
    Jodå jag och pappa har vart hos brorsan och planerat mammas 50 års present.. Ska åka till London, mamma, jag, pappa, jimmy(bror) och hans sambo =)
    Jo jag läste det. Skoj{#lang_emotions_laughing}
    Själv ska jag baka en pizza åt farsan när han fyller 70 på måndag   Eller ja, det får bli på lördag..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-06 19:16:41 följande:
    Hörni alla ni doolittles. Jag har en katt. Eller jag har 2 men det är den lille gule jag undrar om. Han är son till en bondkatt och min norska skogis. Han är inte korthårig som en bondkatt men inte långhårig som sin farsa, utan håren är mellanlånga men framförallt är hans päls så TJOCK!! Det är som om han fått all päls från sin skogssida, men att den ist är kortare och tjockare. Han har enormt massa päls. O denna jäääävla päls sen. Han fäller. ÅRET OM! Alltid. Hela tiden. Jämt. Om man klappar honom får man med massor med hår varje drag man gör. E de fel på han eller? skogisen fäller aldrig. Han kan fälla några fjun efter vintern, annars ingenting. Borstar honom aldrig. Inga tovor, inget fäll.. han bara är. Helt perfekt. Men den andre lille jäkeln.
    Har två katter.. Korthåriga. Älsta missen är bondkatt. Sen vet jag inte alls vad hon satte på. Likaså dottern till henne satte på nå åbäke till katt, haha!
    Bond vs citycat Men dom fäller inget. Skönt som fan. Men jag vet kompisar vars katter som fäller så jävla mkt hår. Kan knappt klappa dom.. Håret bara yr. ATSCHO!
    Men.. Svaret på din fråga vare ju.. I DON'T KNOW haha!!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-06 19:36:50 följande:
    Blev champiscrepes till lunch kvällsmat blev inge...än så länge, för jag är mätt ifrån lunchen haha! Så blire när man vaknar sent
    Ställ kl på ringning kl 8 Guää.. Pain att gå upp...
    Har inte heller käkat middag.. Hade ingen lust.. Ska snart frossa i nåt...
    Men.. don't u worry. Barn åt middag
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-06 19:27:19 följande:
    I min släkt får alla barn tidigt. Jag är 23, med 2 barn på 4,5 och snart 3 år. Min mamma är 44, morbror 33, min morfar är i 60 årsåldern och det skulle mormor också varit om hon levde. Tror det ligger i generna det där att få barn tidigt.
    Haha! Ja.. trevligt.. Min far är äldre än din morfar
    Mina päron var GAMLA! Men far fick två söner innan mig.. Han var i 20årsåldern. Så... Han var ju ung när första kotten kom
    Likaså min bror var runt 20 när han fick första kotten...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-06 20:09:28 följande:
    *puh* nu kan jag andas ut ungarna är matade, halleluljah!
    Yepp! Mätta o belåtna..   Pretty good momi uh?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-06 20:11:21 följande:
    Jag ska upp 7:45 i morgon eller typ 7:55.. Ska på ett möte klockan 11 men måste åka med 9:10 bussen som är inne i stan till klockan 9:40 :S Skoj eller hur? neee inte alls..
    Skönt när du snart fixat körkortet.. Slipper du passa bussfan
  • KikiBoo

Ja.. Ja.. Igår såg vi klart på Bruno. Finally. See it Bev U are gonna love the hångelscen at the end Man sitter i håller för ögonen, hakani gocl o skrattar, hahahahahaha!! My my my...
    sen avslutnignslåten.. Jisses! Celeb efter celeb dök upp o sjöng med Bruno..
    Alltså.. bruno är ganska fin jue

Underbart att vakna upp o de är 14° inne ist för 8° .. Hoppas det blir varmare ute nu.. Denna kyla gör mig gråtfärdig.. Ösch!

Nähä.. Jaha..

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-06 21:23:08 följande:
    Likaså alla dessa minnesljus, mynt och memorabilia som säljs. Inte en krona går till rätt ställe. Alla som trycker ut tavlor osv som de säljer på tradera och ebay och andra hemsidor. Kostar dom nästan gratis att trycka ut o de tjänar massor på dom. Jag köpte min tavla från en hemsida för nästan 700 spänn för fasen. Folk tjänar multum på någon annan människas död...
    Jag har inte köpt en enda MJpryl.. Förutom bagen då... 
    Från första stund då man såg alla jävla prylar komma så mådde jag bara illa..
    Likaså när affärena spelar MJ så blir jag nere..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-06 22:03:23 följande:
    det är jag inte så säker på....han förnekade ju en förlovning senast, jag har då inte hört något om en förlovning förra veckan. I vilket fall som helst så är han väldigt lycklig med sin flickvän så jag hoppas dem gifter sig
    Jag hörde på radion att att friat till sin tjej i radion.. Men sen ångrat sig... Vilket svin tänkte jag, haha!
    Men.. Jag vet ju the hole story..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-06 22:30:12 följande:
    Bra att du går när du vill det =) skulle nog aldrig gå själv faktiskt.. Jag skulle vilja gå på en BSB, Westlife eller Britney Spears konsert =)
    Blä westlife..
    Bsb vore ju skoj.. bli teen på nytt, haha Men dom där guubbarna var vättre förr. Men jag skulle ALDRIG slösa pengar .. Når får bjuda mig
    Brittan.. Well.. hihi...

Enda jag nånsin velat se är MJ.. Resten kan dra
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael