Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-08 13:18:02 följande:
    God morgon! Eller god middag. Kanske god eftermiddag rent av? Här är det full rulle igen, det är märkligt hur ett barn är ett barn, o man tror att två barn är två barn men nej, två barn är fjorton barn. Solen skiner från en klarblå himmel här, snön ligger fortfarande vit på marken. Tror jag ska stoppa ner kidsen i pulkan o dra ut dom i skogen. Har ni sett Mariah Careys fylletal? Så söt så.
    ">

" target="_blank">

Go Mariah! Jag hade aldrig pallat o va full i sen SÅN där tajt klänning
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-08 14:57:45 följande:
    vad har hänt ? Varför klaga på bagen??
    Jag är bara på dåligt humör..  O att ungar skriker o härjar m INGENTING gör inte humöret bättre.. But I still love them..
    Jag har klagat på bagen förut i tråden...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-08 15:00:58 följande:
    Jag funderar på det också :/ fattar inte hur dem kan sälja vissa skivor där det inte går att kolla på det för kvaliten är så dålig och texten hamnar i fel ordning :S Det känns som att dem har brännt ner nån skit från youtube bara... Inte allt såklart. Men mycket är konstigt. Någon konsert har jag inte sett än för det fungerade inte på datorn på nedervåningen...vågar knappt sätta i en skiva i min dator för det brummar så att golvet skakar :S
    Bevabus skrev 2010-01-08 15:02:40 följande:
    Tusan att jag bad pappa sälja kartongen med kvittot och det till bagen...
    Viktor sa idag att jag blivit lurad.. Ville vill alltid titta på nån skiva från bagen. Jag har inte tittat på alla än. Är bara konserterna kvar..
    Och de enda konserterna som är BRA det är ju Bad in Japan, Live in Bucharest och Live in Syndey..  O dom hade jag innan bagen.
    Resten är skit.. Vet inte hur många Live in Sydney jag har, (fast det står t ex live in Sweden.. Denmark..) Som är inspelade från olika tv-program. Kass bild.  Nån konstert är klipp från MTV.
    Videosarna är bra. Förutom en skiva där dom lagt in samma video tre gånger eller nåt.
    Men nä.. Allt är crap!
    Surt att ditt kvitto är slängt
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-08 15:07:31 följande:
    Fatta att springa på toa och kissa stup i kvarten i den där
    haha! Elle huuuur
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-08 13:29:02 följande:
    Här har ni heta Johnny när han blev årtiondets bästa skådis, vilket han lätt förtjänade!
    ">

Vilken stilig man som delade ut priset
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-08 15:15:19 följande:
    Jadu  jag orkar nog inte göra något åt det..ska nog mest bara skriva tillbaka till dem och ifrågasätta hur dem kan sälja sån skit
    Ja ett argt klagomail ska dom allt få.. Men jag är kass på att skälla, hahaha! Ja är så snäll jue{#lang_emotions_innocent}
    Men bagen tänker jag behålla..
    .. Men varför är dessa så jävla nöjda
    www.dvdsetshop.com/reviews.aspx
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-08 15:27:46 följande:
    Jag tror det kan vara så att många bara har tittat på de sju första skivorna och utifrån det sagt att kvalitén är jättebra :/ Jag har ont i huvudet nu men ska nog skrapa ihop ett klagobrev ikväll, kan skriva till dig då
    I love my bag..
    Men jag undrar om företagen verkligen har kollat igenom skivorna..
    Det står att det är på engelska. Att man kan välja om man vill ha textat..

Ja vänta tills dom kommer till disc 8 Går ju fan inte att titta...

Mitt huve värker oxo.. O magen värker, mensvärk.. Näsan e tjock.. Usch att må så här..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-08 15:37:55 följande:
    Ja och "private home videos" är ju löjligt dåligt :S finns bättre verisoner på youtube till och med. Vart har dem fått det ifrån då kan man undra? Det känns inte proffessionellt... Ja blä, har också mensvärk, huvudvärk och är uttråkad. Skulle ha träffat en kompis idag, men hon ställde in det..som vanligt..hon ställer alltid in våra träffar i sista sekund :S
    Taskigt..
    En sån vän har jag oxo haft.. Eller vi har fortfarande vänner, men ungås inte lika mkt som förut.. Håller inte de hon lovar, passar inte tider.. Gah! Riktigt irriterande..

Det är nu din vän ska komma hem till dig med en kass skvallerblaska o choklad till dig
    Minns när jag gick i mellanstadiet o hade en bästis. Shit va länge sen.. Iaf.. När nån av oss var sjuka så kom den friska på besök med skvaller o godis
    Nu bryr sig ingen, haha!
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-08 15:41:35 följande:
    Benjamin bottons otroliga liv. Sitter och kollar på den nu med min killkompis.
    Den har jag sett...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael