Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Blää har haft ont i huvudet i flera dagar pga käken inge kul..

Nu vill jag att pappa ska komma hem ifrån jobbet också så jag kan ta fram tårtan!! Mamma och syrran står i syrrans rum och möblerar om, helt ovetandes om vad som hänt idag

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-18 18:22:09 följande:
    Åh du måste ha världens pokerface! Tiga i så många timmar! Har du också jobbigt med käken just nu? Jag har haft ont i typ en vecka nu. Idag är det värst, nacken också, migränen är på G men vill inte riktigt bryta ut. Jag väntar på att anfallet ska dra igång ordentligt så jag kan ta min medicin och få bort skiten.
    Huvudvärken hjälper mig att se lite plågad ut haha

Ja fy, och den går ju knappt bort med hjälp av ipren eftersom att man fortsätter att spänna sig {#lang_emotions_yell}
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-18 18:40:28 följande:
    Gu va skoj   .. alltså, inte huvudvärken..
    haha syrran fattade precis!
    Mamma sa att hon skulle laga mat, men jag ska ju bjuda på tårta om bara typ 20 min och vill inte att de ska bli mätta. Så jag sa "nej nej! vänta..jag ska fixa en sak innan ni äter"....
    Jag hade berättat för syrran att jag skulle köra upp idag men hon hade helt glömt bort det, så när hon fattade så sprang hon in på mitt rum och hoppade upp och ner...tyst såklart :P och så sa hon "åh va jag älskar att få veta allt först, nu får du skjutsa mig till idrotten imorgon!!!!" hahaha
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-18 18:50:11 följande:
    bevhörrö.. har du skrivit nå arg mail till "MJbagtöntarna" ?
    Har tänkt på att göra det ett par gånger men har inte orkat{#lang_emotions_tongue_out}
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-18 18:59:19 följande:
    HAHA.. Har du berättat nu då eller har din pappa inte kommit hem än?
    pappa kommer hem när som helst, jag ringde honom 18:40 och då skulle han precis gå ifrån jobbet men han brukar vara lite seg
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:01:24 följande:
    kom o tänka på de nu när Ville skulle titta på en skiva.. Att han inte tröttnar på MJ
    Haha, att inte VI tröttnar på MJ!!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:02:17 följande:
    Amen så trevligt.. Då kan du komma o hälsa på mig i skolan. Titta på mig. Lukta på mig. Jag är H E T hahahaha!!
    Ah jo tjena Du ska få servera mig med ALLA dina smakprover på bakelser och maträtter!!!!
    Sing for the moment
  • Bevabus

Nu vet hela familjen och vi har ätit tårta! Oj så glada dem blev haha

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-18 19:07:47 följande:
    Bev: Ta ett kort på deras miner när du släpper bomben!
    varför tänkte jag inte på det för? deras miner var rätt oslagbara faktiskt...
    Sing for the moment
  • Bevabus

Nu börjar Familjen Annorlunda, wiiee!

BooBoo - såg du förra avsnittet på tv4 play?

Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael