Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Uh! Laaaaaalaaaaa... Hot!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

bedtimestory

When I heard Diana Ross was getting married, I was happy for her becuase I knew it would make her very joyous. Still, it was hard for me, bacuase I had to walk around pretending to be overwhelmed that Diana was getting married to this man I'd never met. I wanted her to be happy, but I have to admit that I was a bit hurt and a little jealous becuase I've always loved Diana and always will.

Another love was Brooke Shields. We where romantically serious for a while. There have been a lot of wonderful women in my life, women whose names wouldn't mean anything to the readers of this book, and it would be unfair to discuss them because they are not celebrities and are unaccustomed to having their names in print. I value my privacy and therefore I respect theirs as well.

Enjoy Bev

• KikiBoo

speaking  of bedtime stories.. Adams sandlers "nya" ... nån som sett den?

• KikiBoo
    Ögonbryn
    Wow! Fifan... Helt jävla otroligt.. Hur gjorde du?
    Min käre sambo kom nyss hem med två geisha kakor och 1.5 L cola...
    Jag sa bara att jag ville ha en flottig pizza..
  • KikiBoo

Jag kröp ner i sängen med barnen okollade på madagaskar 2 på ENGELSKA denna gång.. Dom pratar konstigt börjar Ville..
    Men.. Finally.. On eng

Kollade making of.. Moto Moto är ju Will.I.Am   Fan va coolt.. Och.. Jag hade ingen aning om att Bernie Mac som spelar Alex pappa är död

And.. Traveling song med will.i.am I just love

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-08 18:10:58 följande:
    Skrattar så att tårarna rinner även fast filmen är slut HAHAHAHAHAHAHAHA!!
    hahahaha!!
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-08 19:00:35 följande:
    Elvis: That's the way it is Kanal 8. 20:00 - 22:05 Amerikansk dramadokumentär från 2001. Den 31 juli 1967 gjorde Elvis Presley comeback efter nästan 10 år frånvaro. Konserterna slog alla publikrekord och sparkade igång karriären igen. Filmen berättar historien om en man som förbereder sig emotionellt inför comebacken, fansen som strömmar till Las Vegas och det skälvande liveuppträdandet från mannen som gav oss rock’n’roll. Medverkande: Elvis Presley, James Burton, Glen D. Hardin, Charlie Hodge, Jerry Scheff
    Den hade man velat se
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-08 19:40:21 följande:
    Ska ni aldrig ha TV?
    Jorå...   Someday..
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-08 19:47:38 följande:
    Jo, mitt problem är att jag fortfarande inte klarar av att höra MJ från andras högtalare än mina egna. När jag är i affären eller bussen och allra värst i telefonen hos någon annan. Hemma väljer jag de låtar jag klarar av för stunden, men när någon annan spelar när jag sitter i telefonen så knyter sig magen, tårarna samlas, jag får ångest och måste lägga på. Jag fixar det inte.
    Same here!
    Hatar att gå i klädaffärer som spelar MJ på högsta hela jävla tin..
    Lugna låtar lyssnar jag inte på.. Låtar som For all time tex .. Det brister.
    Lucky me så har jag inga vänner som är stora MJ fans..
    Men MJs bortgång tog hårt på mig.. Jag var inte bered på de alls..
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-08 20:31:48 följande:
    Jo visst, antagligen kommer det bli bättre en dag. Samtidigt vill jag inte släppa taget om sorgen, för det känns som att jag släpper taget om M.
    Kanske låter knäppt.. Men min status här på FL: R.I.P MJ vägrar jag ta bort.. Som du skrev, känns som att släppa taget..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael