Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-08 20:34:34 följande:
    Sen är det ju synd att man inte kan prata helt ärligt om vad man känner, hur man mår, varför, med någon. För det finns ingen som förstår. Skulle jag berätta allt för en kompis skulle den bara "eh, okej, du är inte frisk", typ.
    Tur att denna tråd finns
    Jag har inte sagt till nån hur jag tagit sorgen.. Vännerna har väl sett på mig..Försökt säga nå snällt... Vi vet att du tyckte om MJ .. MJ mådde inge bra..
    Viktor sa att jag tog MJs död hårdare än mig morfars. Aldrig sett mig sörja så som jag gjorde i sommrs..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-08 20:39:58 följande:
    Jag förstår dig. Jag kan inte byta avatar varken här eller på msn. Inte heller min bakgrundsbild på skrivbordet. Att byta ut hans ansikte mot något annat är inte ens ett val.
    Just ja.. min msn oxo.. väntar bara på att nån ska kommentera det.. Typ svägerskan..
  • KikiBoo

Helt bisarrt att man i våras spelade MJ på högsta o ville se han live. Täkte nu jävlar ska jag åka o se han. Kosta va de vill..
    Trodde han var odödlig!

• KikiBoo

haha! Alltså.. Jag måste filma mina ungar.. Viedon Beat it.. Ville gör allt från början. Ligger i sängen, reser sig.. O nu tar Puma efter. Ligger i varsin ände i soffan.. Ser för roligt ut

• KikiBoo

haha! Alltså.. Jag måste filma mina ungar.. Viedon Beat it.. Ville gör allt från början. Ligger i sängen, reser sig.. O nu tar Puma efter. Ligger i varsin ände i soffan.. Ser för roligt ut

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-08 20:52:20 följande:
    Så blev det ju för mig också. När jag fick beskedet började jag skratta hysteriskt. Det var liksom inte sant. Chocken fick mig att balla ur totalt. Bara asgarvade. Sen blev jag lite nere, tänkte mycket men det gick liksom inte in. Sen kom minnescermonin o det var då allt gick upp för mig. Jag har aldrig känt mig så ensam som jag gjort sen den stunden.
    När jag fick reda på de.. Dan efter tidigt på morgonen.. 6.30 för att vara exakt.. Vänner hade skrivit till mig inne på fejjan o länkade sidor.. Jag blev helt stel o kallsvettig. Sen när inte länkarna funkade så tänkte jag. bara Pjue, bara ett dåligt skämt..
    Men sen googlade jag..
    Tror inte jag åt nåt den dan.. Var en zombie..
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-08 20:53:41 följande:
    Nej du är inte ensam. Jag vet att det är själviskt, för alla får ju såklart tycka om hans låtar. Men jag blir liksom arg när andra som inte varit engagerade förr blir engagerade nu o inte vet någonting.
    Mmhmm.. Finns fullt med *censur* som blivit värsta superfansen nu.. Lammkött startar MJ bloggar o så..

{#lang_emotions_throwup}
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-08 21:06:48 följande:
    Snarare...ja vad ska man kalla det... Jag gillar några av The Killers låtar och tycker dem har en häftig stil, men skulle aldrig kalla mig deras fan. Att man gillar det man hittills har hört, kan man ju säga..
    Uh! The killers.. Jag har ett album med dom.. I'm such a fan
    Skämt åt sido.. Jag gillar massvis med artister... Men... Jag kan inte säga att jag är ett fan till nån..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-08 21:27:17 följande:
    Hmm.. han gör samma till Billie Jean såg jag nyss o..
    Jackan över axeln, putsar skorna, går på plattorna, ett mynt till uteliggaren...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael