Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

godmorgon!

Denn kyla är ORIMLIG! 10° ...

Lördag.. vad händer?

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Nu har jag tröttnat på MJ... Fatta o lyssna på Beat it 24seven. Det tar på krafterna...

Nooooooo

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-09 11:34:26 följande:
    Oh no no no, så där får man inte säga.
    I knooooow{#lang_emotions_embarassed}
    Pretty cosy.. Vaknar o somnar till MJ i princip. Min grabb är seröst galen. Meen.. Han går ju i sin mors fotspår
    Thriller, Beat it o Billie Jean på repeat..
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-09 11:31:57 följande:
    Jag försökte kolla vilken tråd som har flest inlägg o fick fram att de pratat om det i denna tråden eftersom de ska ville slå rekordet. I ett inlägg skrev de "potentiellt hot" och länkade till vår tråd. Dom har 2500 inlägg fler än oss, ska vi vinna? www.familjeliv.se/Forum-5-154/m48900798-1257....
    Wow! Vi är kända hahahaha!!!
    Klart vi ska vinna{#lang_emotions_laughing}
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-09 11:35:38 följande:
    Vi är dock väldigt mycket färre som håller igång denna tråden. Isf får vi pusha på Grönsiska och Smurfen att bomba lite mer.
    Ja kom igen nu fan.. Rååsa I can smell u in here
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-09 11:44:26 följande:
    Min är likadan. Jag får inte spela annat, han blir arg o går iväg. Nu funkar itne ens Takida för honom längre, det är bara MJ, inget annat. Men, jag tycker det är bra. Tänk om han tjatat hela dagarna efter Magnus Uggla.
    Hahahaha!! Uggla Spelar jag nåt annat på hög volym så får han ont i öronen o skriker att jag ska stänga av..  Men.. Elvis funkar att lyssna på.. O en o annan discolåt
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-09 11:48:07 följande:
    Åh vad jag längtar efter värmen! Känns inte kul att det dröjer 3-4 månader till... jag vill ha vååår nuuuuuu!!!!!!!!
    Samma här. Denna kyla gör mig fan gråtfärdig. Seriöst! Fatta o vakna upp till 9° inne. Det är fan orimligt.. Hur fan ska jag palla att gå upp 5.30 på måndag.. Finns inte en chans i världen...
    Jag ska fan aldrig med klaga på värmen...
  • KikiBoo

aw.. Lilla Puma la sig på golvet o blundade när hon hörde Someone in the dark{#lang_emotions_dreamer}

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-09 11:52:03 följande:
    Bara för ni fjantar satt o uppehöll mig hela kvällen igår missade jag min deadline för o duscha. Så nu sitter jag här skitig o illaluktande o måste dusha nu. O gå ut i kylan o få lunginflammation o dö. Och allt är ERT fel!!!!!
    HA! Du kan väl stinka i kylan Eller gör det lätt för dig, raggadusch
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael