Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-02 22:54:04 följande:
    Nej mn dm bord ju göra så attdet inte syns framför kameran..
    Det gör dom ju
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-02 22:54:39 följande:
    Nu kan du snart lukta som Michael Jackson. Parfymen, som tillverkas av företaget My DNA Fragrance, innehåller DNA från den döde popikonens hår, skriver The Sun. Håret har företaget fått från John Reznikoff, som är ägare till världens största samling av hår från historiskt kända personer. Michael Jackson är en celebriteterna i samlingen.- Vi har analyserat hans privata samling kändishår och tar nu fram exklusiva parfymer från varje kändis, uppger företaget på sin hemsida.
    Vad snackar dom om? Vill vi lukta dött hår?
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-02 22:57:32 följande:
    mjo, hon har åkt in och ut på rehab men det fungerar ju inte om hon själv inte vill bli av med beroendet hon vill ju det egentligen, men i grund och botten så tror hon att världen har det så mycket bättre utan henne...att hennes familj älskar henne men att hon ändå bara sårar dem så att det är bäst om hon försvinner...
    Usch vad jobbigt... jag vet inte heller vad man gör i en sådan situation.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-02 23:00:06 följande:
    Ja.. vill du inte det?
    Jo men självklart vill jag det! Ville bara kolla så vi var inne på samma spår.
    Så, nu kan vi lukta som kändisars hår... Åh, vad svårt det kommer bli att välja! Vems hår vill jag lukta som? Är det säkert att man luktar som huvudhåret? Så de inte mixat ner hår från deras armhålor och luras? Så vi luktar svett ist?
  • Ogabinne

Eller något ännu värre ställe??? Huuga!!

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-02 23:06:52 följande:
    Pungsvettslukt
    Nu kan du lukta som David Bekhams rumpa. Kanske?
  • Ogabinne

Hallå på er! Kolla vad jag hittade!

Muhammad Abdul-Aziz (born Jermaine LaJaune Jackson; December 11, 1954) is an American Grammy Award-nominated singer.

Vad då Muhammad?

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-03 13:28:00 följande:
    uuuhhhhhh......hahaha, han kanske har ändrat sitt namn efter att han bytte religion? bytte inte han till islam om jag inte minns helt galet?
    Jo jag tror det. Men man får ett islamskt namn (fråga mig inte varför, tycker själv att det är sjukt) men man byter ju inte namn helt och hållet. Man är fortfarande folkbokförd som sitt vanliga. Tror jag! Vad då, kallar hans familj honom för Muhammad nu?
  • Ogabinne

Här är det heller ingen i familjen som tagit någon svinisspruta, och inte ska vi göra det heller!!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-03 14:01:52 följande:
    haha nej det lär de väl inte göra konstigt ändå...de som byter namn brukar ju vilja bli kallade för det också..
    Ja det finns mycket i islam som är wierd så det skulle inte förvåna mig.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael